-
ÖZELLİKLER
-
AVANTAJLAR
İster bir, ister bin kullanıcıyı yada onlarca şubenizi tek bir santral üzerinden yönettin.
Sanal santral günümüz teknolojisini orta ölçekli firmalardan KOBİ’lere kadar ulaştıran bir sistem olma özelliğine sahiptir.
Sanal santralin en büyük avantajlarından biri herhangi bir santral yatırımına ihtiyaç duyulmamasıdır. Tüm IP santral özelliklerinin kullanılabilmesinin yanı sıra kurulum, güncelleme, teknik destek veya sonrasında sistem yenileme gibi karşı karşıya kalınabilecek olan tüm donanım ve yazılım masraflarından kurtulma imkanı verir.
Çalışma alanının bir ofisle sınırlandırılması durumunu ortadan kaldırır. Dahili numaralar farklı binalarda, şehirlerde, ülkelerde olabilmesinin yanı sıra dahili hat olarak cep telefonunun eklenmesi dahi mümkün olabilir.
Firmaların büyük kısmı maliyetlerin minimize edilmesi açısından sekreter bulundurmamakta olup telefonların iş hakkında yeterli bilgiye sahip olmayan kişiler tarafından açılması gibi istenilmeyen durumlarla karşı karşıya kalınması söz konusu olabilir. Ofiste kimsenin bulunmadığı durumlarda ise müşteri ya da potansiyel müşteri aramaları karşılanamayabilir. Bu ne yazık ki firmalar açısından prestij ya da iş kaybına sebep olan en önemli etkenler arasında yer alır. Bu tür durumlarda sanal santral, sanal sekreter görevini üstlenmekte ve bu hizmet sayesinde gelen tüm aramaları karşılayarak işletmenin kurumsal kimliğinin korunmasına katkıda bulunmaktadır. Aramayı cep telefonuna dahili numara gibi bağlayabilir. Arama bağlanamadığı takdirde arayanın ses kaydını alıp maile iletebilir. Bu durumda *123 tuşlanıp bırakılan mesajın ücretsiz bir şekilde dinlenilebilir. Bu hizmetler sayesinde hem firmanın kurumsal imajı korunmuş hem de müşterilerin ve potansiyel müşterilerin sorunsuz bir şekilde firmaya ulaşması sağlanmış olur.
Sanal santral aynı zamanda firmaları sabit hat giderlerinden kurtarır. Eski tip sabit hatların aynı anda karşılıklı tek bir arama kapasitesi vardır. Bu nedenle firmalar, telefonları meşgul olmasın diye onlarca hat alır ve PBX denilen yapıları oluşturur ve çok sayıda hattın sabit giderlerini öderler. Sanal santralde bu durum ortadan kalkar. Bir hat sayısal hatta çevrilince sabit gider ortadan kalkmakta olup bir telefon hattından aynı anda onlarca arama yapılabilmesi mümkün olmaktadır.
Bu sisteme dahil olan firmaların kendi aralarında ücretsiz bir şekilde görüşme imkanı da bulunmaktadır. Bu da telefon faturalarında kayda değer bir tasarruf anlamına gelebilmektedir.
ÖZELLİKLER
AVANTAJLAR
Sanal santral müşterinin çalışma şekline özel olarak hazırlanan senaryoya göre çalışmakta olup bu senaryo birçok farklı şekilde uygulanabilmektedir. Bu aslında sanal santralin en büyük özelliklerinden biri olup ihtiyaca göre şekillenebilecek bir esnekliğe sahip olması nedeniyle son derece avantajlı olarak kabul edilir.
Müşteri ya da potansiyel müşteri aradığında telefon sanal santral tarafından açılır ve müşteriye özel karşılama mesajı okunur.
“ Merhaba, kalite standartları gereği görüşmemiz kayıt altına alınmakta olup dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız. Eğer bilmiyorsanız Satış için 1’i, Muhasebe için 2’yi, Teknik Destek için 3’ü tuşlayınız. Operatöre bağlanmak için lütfen bekleyiniz.”
Bu aşamanın ardından;
Eğer telefon eden müşteri ya da potansiyel müşteri 1’i tuşlarsa çağrı satış kuyruğuna yönlendirilecektir. İstenildiği takdirde kuyruk içerisine cep telefonu ya da sabit hat eklenebilmektedir. Kuyruğun bir diğer önemli noktası sıralama mantığı olup kuyrukta sırayla en az cevaplayana göre ya da rastgele gibi farklı modeller seçilmesi söz konusu olabilir.
Eğer gelen bir arama kuyrukta kalıp cevaplanmadıysa arama bilgisinin tanımlanmış yetkili kişilere SMS uyarısı olarak gönderilmesi söz konusu olabilir. Telefon eden müşteri ya da potansiyel müşteri 2’yi tuşlarsa muhasebe dahilisine yönlendirilmektedir.
Telefon eden müşteri ya da potansiyel müşteri 3’ü tuşladığı takdirde aramanın GSM numarasına yönlendirileceği şekilde tanımlanması mümkün olabilmektedir. Tüm kuyruk dahililerine, direkt dahililere ya da GSM numaralarına ulaşılamadığı takdirde arayanın ses kaydının maile gönderilmesi ya da arabanın bilgisinin SMS ile dahili sahibine gönderilmesi söz konusu olabilmektedir.
İstenildiği takdirde dış hatlardan gelen aramalar IVR senaryosuna uğramadan belirli dahili numaralara ya da kuyruğa yönlendirilebilmektedir. İstenildiği takdirde dahili numaraların dış aramaları kendilerine tanımlanmış olan farklı dış hat numaraları üzerinden yapılabilmektedir.
Bu yöntemle bir defaya mahsus satın almış olduğunuz Sanal santral yazılımı Kobikom güvenli Sanal Sunucularında barınacaktır. Bu sebeple internet kesintisi elektrik kesintisi gibi olumsuz durumlardan santraliniz etkilenmez 7/24 çağrılarınıza cevap verebilir durumda olur. Bu yönteme Sanal Santral satın alan müşterilerimiz almış olduğu santral kapasitesine göre en az konuşması gereken süre her ay santrallerine otomatik olarak yüklenmektedir.
(Kesintisiz güç kaynağı ve Metro İnternet altyapısı olmayan kullanıcılara önerilir.)
Bu yöntemle herhangi bir yazılım donanım satın almak için yatırım yapmaz, dahili hat ihtiyacınıza göre paket seçerek KobiPBX Sanal Tabanlı IP santralin tüm özeliklerini kullanmak üzere aylık kiralayabilirsiniz. Kiralamış olduğunuz Sanal santral seçmiş olduğunuz pakete göre 3,6,12 ve 24 Ay seçimleri ile kiralayabilirsiniz.
(Kesintisiz güç kaynağı ve Metro internet altyapısı olmayan kullanıcılara önerilir)
Bir defaya mahsus Satın aldıkları KobiPBX Sanal santral yazılımını Kendi sunucularına kurdurmak isteyen müşterilerimiz en az 750 Kullanıcıya sahip Lokal paketini satın almaları gerekmektedir. Bu paketi satın alan müşterilerimiz 750 dahili hat ve 750 harici hat seçeneği ile KobiPBX sunduğu tüm özellikleri kullanabilecektir. Bu paketi satın alan kullanıcılar santral yazılımını kendi sunucusunda barındırdıkları için aylık sadece dış aramaları karşılığında oluşan fatura ödeyecektir.
(Kesintisiz güç kaynağı ve Metro İnternet altyapısı olan kullanıcılara önerilir.)
Kullanıcı Sayısı
Fiyat
Ses Paketi Seçiniz
Dakika
Fiyat
Kobikom'u Tercih Eden Mutlu Müşteriler :)