KobiKom Telekomünikasyon A.Ş. (Genel Müdürlüğü)

Santral Altyapınızı

KobiPBX Hibrit İle
Dijitalleştirirken

Yatırım Maliyetlerinizi

Yarı Yarıya Azaltın!

Nedir?
Hibrit Santral 
Nedir?

Hibrit Santral Nedir?

Analog Telefon Kullanarak IP Santralin Gelişmiş Özelliklerinden Yararlanma İmkanı Sağlar


Yaygın olarak kullanılan geleneksel Analog telefon sistemi ile yeni nesil haberleşme teknolojisi olan VoIP'le (IP Üzerinden Sesin Taşınması) birlikte çalışma imkanı sağlayan santral sistemidir.

KobiKom'un 10 Yılı aşkın sektörel tecrübesi ile kuracağınız bir hibrit telefon sistemi sizlere VoIP/SIP teknolojisinin gelişmiş özellikleri sayesinde günümüzün iletişim ihtiyaçlarını karşılama olanağı sağlarken, Analog telefon altyapısı ile ekonomik ve kararlı çalışan bir iletişim altyapısı oluşturmanızı sağlıyor.

Hibrit Santral altyapısı ile binlerce dahili abonenizin masa telefonlarını IP telefona dönüştürme maliyetine girmeden IP Santralin tüm gelişmiş özelliklerini ilk kurulum maliyeti olarak yarı yarıya daha ekonomik fiyatlarla kullanma fırsatı elde edersiniz.

Özellikler ve Avantajları

Hibrit Santralin 
Özellik ve Avantajları

Yüksek donanım ve bakım maliyetlerinden kurtulun. Hibrit Santral ile İlk yatırım maliyetlerinizi yarı yarıya azaltın.


Hibrit telefon sistemleri, ilk kurulum maliyetlerinde sağladığı avantajların yanı sıra SIP teknolojisiyle aylık iletişim maliyetlerinizde de %70 oranlarında tasarruf etmenizi sağlar.

Tüm yönetimini hiçbir uzmanlık gerektirmeden tamamen  web portal üzerinden yapılırken büyüyen ve ölçeklenebilir sistemler içeren her büyüklükteki işletme için mükemmel bir seçim olabilir.

IP Santralin sağlamış olduğu, Ses Kaydı, Sesli mesaj, Gelişmiş Çok Katmanlı IVR, Mesai Saatleri gibi tüm özelliklerden yararlanma imkanı sağlamaktadır.

KobiPBX Hibrit Santral altyapısı kullanan bağımsız yerleşkeler kendi aralarında dahili bazlı tamamen ücretsiz olarak haberleşirler.

Hibrit Santralin Özellik ve Avantajları
  • özellikler

    ÖZELLİKLER

  • avantajlar

    AVANTAJLAR

Bildiğiniz Santralleri Unutun KobiPBX Hibrit Santral’in Heyecan Verici Özellikleri İle Tanışın

Görünen No Değiştirme

Her Aramalarınızda Görünen No Değişsin

Hibrit Santraliniz üzerinden yaptığınız aramalarda karşıya görünür numarayı her çağrıda otomatik olarak farklı numara gösterecek şekilde ayarlayabilir veya manuel seçimle her numaraya belirli bir kısa kod tanımlayıp havuzunuzda olan numaralardan hangisi üzerinden çıkış yapmak isterseniz arayacağınız numaradan önce o numaranın kısa kodunu tuşlayıp sonrasında arayacağınız numarayı çevirerek istediğiniz numara üzerinden çıkış yapabilirsiniz. Örnek: 12 Kısa kod + Numara:05xx xxx xx xx.

Etiketler; ip santral,hibrit santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral görünen numara değiştirme özelliği

Kullanıcı Portalı

Kullanıcı Sadece Kendi Çağrı ve Faks Geçmişini Görsün

Her kullanıcınıza belirlemiş olduğunuz yetkiler dahilinde kendi portalını kullanma hakkı verebilir, kullanıcıların kendi ekranlarında sadece kendi çağrı geçmişlerini veya faks geçmişini görmenizi sağlayın.

Etiketler; hibrit santral,bulut santral,santral,

Yönetici Portalı

Tüm Telefon ve Kullanıcı Yetkinizi Tek Portaldan Yapın

Tüm telefon sisteminizi ve kullanıcı yetkilerinizi tek bir portal üzerinden yönetin. Çalışanların dış arama yetki türlerini ayarlayabilir yeni kullanıcılar oluşturup kısıtlayabilirsiniz. Yapılan dış arama maliyetleriniz kullanmış olduğunuz paket dakika miktarını ve hesabınızda kalan dakikalarınızı sistem üzerinden anlık olarak görüntüleyin.

Etiketler; ip santral,bulut santral,santral,hibrit-santral,

Mobil Uygulama

Çağrılarınızı İnternetin Olduğu Her Yerden Kullanın

Çağrılarınızı cep telefonunuza kuracağınız softphone uygulaması ile internetin olduğu her yerden kullanın. Grandstream Wave veya Zoiper Mobil Uygulamayı indirdikten sonra QR kodla kullanıcı bilgilerinizi kolayca tanımlayın ve kullanın.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral mobil kullanım özelliği,

Çağrı Ses Kaydı

Söz Uçar Yazı Kalır Deyimi Tarih Oldu :)

Hibrit Santralin ses kaydı özelliği ile söz uçar yazı kalır deyimi tarih oldu. Santraliniz üzerinden gerçekleşen tüm gelen, giden ve hatta dahili görüşmelerinizi ses kaydı altına alarak müşteri hizmetleri deneyiminizi artırır, çalışanlarınızı denetleyebilir, müşterilerinizle oluşacak olası uzlaşmazlıkları ortadan kaldırabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı ses kaydı özelliği,

CRM Entegrasyonu

CRM İle İşlerinizin Kaydını ve Takibini Yapın

Kobikom Hibrit Santralinizi kullanmış olduğunuz CRM yazılımları ile kolayca bir birine bağlayarak entegre edebilirsiniz. Bu sayede CRM üzerinden doğrudan çağrı başlatma, yapılan görüşmelerin CDR ve Ses kayıtlarını CRM’nizdeki kişi yada müşteri kartı altında tutma gibi birçok gelişmiş özellik elde edersiniz. Entegre olduğumuz bazı CRM firma listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral crm entegrasyonu özelliği,

Anlık Sınırsız Çağrı

Tek Numara Üzerinden Sınırsız Sayıda Çağrı İmkanı

KobiPBX Hibrit Santral eş zamanlı sınırsız sayıda çağrı alma özelliği ile numaralarınız asla meşgul çalmaz. Böylece hat meşguliyetinden dolayı çağrı ve buna bağlı olarak müşteri kaybı yaşamamış olursunuz. Sizi arayan herkesin size ulaşmasını ve işletmenizdeki çalışanların aynı anda dış arama yapmasına imkan tanıyarak iş kaybını önlersiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral anlık sınırsız çağrı özelliği,

Gelişmiş Raporlama

Çağrılarınızı Günlük, Haftalık, Aylık Takip Edin

Hibrit Santraliniz üzerinde oluşan çağrıları günlük, haftalık, aylık veya belirli tarih aralığına göre gelen, giden çağrı, kaçan veya cevapsız çağrılarınızı görebilirsiniz. Bunlara ilave olarak çalışanlarınızın ve birimlerinizin çağrı süreleri ortalama görüşme sürelerini ve hatta çağrıların bekleme süreleri gibi gelişmiş bir çok seçeneklerle farklı rapor alma imkanına sahip olursunuz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral gelişmiş raporlama özelliği,

Çağrı Yönlendirme

Ulaşılmazsa, Cevap Yoksa, Meşgulse Yönlendir

Gelişmiş çağrı yönlendirme ile dahili numaranıza gelen çağrılarınızı, Ulaşılmazsa, Cevap Yoksa, Meşgulse veya Her Durumda Yönlendir seçenekleri ile kullanıcı partalınıza eriştiğiniz her yerden yönetebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı yonlendirme özelliği,

Katmanlı IVR Yönetimi

IVR İle Farklı Senaryolar Oluşturun

Hibrit Santralinize gelen çağrıların IVR teknolojisini katmanlı menü olarak ayarlayabilirsiniz. Bu sayede birden çok birime veya şubeye kendine özel IVR tanımı yaparak birden fazla karşılama anonsları, her tuşlama altına yeni IVR senaryoları oluşturabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral katmanlı IVR yonetimi özelliği,

Online Faks

İnternetin Olduğu Her Yerden Faks Gönderip Alın

Faks göndermek ve almak artık çok daha kolay ve ekonomik. Faks makinesi ve kağıt olmadan. Online fax uygulamamız sayesinde bilgisayarlarınıza her hangi bir ek modül takmadan internetin olduğu her bilgisayardan faks gönderebilir ve gelen fakslarınızı mail adresine alabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral online faks özelliği,

Adres Defteri

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral tek tıkla arama özelliği,

Tek Tıkla Arama

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral tek tıkla özelliği,

Zil Grubu

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral zil grubu özelliği,

DID Desteği

DID İle Masa Telefonu Kullanıcısına Doğrudan Erişin

Her kullanıcınıza doğrudan erişilebilir dış hat (numara) tanımlayarak müşterilerinizin temsilcilerinize ulaşmasını kolaylaştırın. Coğrafi alan kodunuza göre veya 0850 numara bloğumuzdan DID hizmeti alarak her masa telefonu kullanıcısını doğrudan erişilebilir hale getirin. DID Hizmeti kişiye özel numara anlamına gelir, dış aramalarda karşıya görünen numara geri arandığında çağrı santrali, sekretaryayı meşgul etmeden ve kuyrukta beklemeden doğrudan arayan kişinin telefonuna düşer.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral DID desteği özelliği,

Kara Liste Özelliği

İstemediğiniz Numaraları Engelleyin

Şirketinize kimlerin ulaşabileceği konusunda tam kontrole sahip olun. Belirli arayanlardan gelen aramaları yanıtlayın, belirli numaraları engelleyin ve diğerlerini doğrudan sesli postaya gönderin. Hibrit santraliniz üzerinden kara listeye aldığınız kişilerin şirketinize aynı numaralardan ulaşması mümkün olmayacaktır.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral kara liste özelliği,

Çağrı Bekletme

Gelen Çağrıyı Park Ederek Bekletmeye Alın

Bir aramayı park etmek, aramaları sanal bir konumda tutmanıza ve bunları sisteminizdeki herhangi bir masa telefonundan çekmenize olanak tanır. Arayan kişinin görüşeceği kişinin meşgul olması durumunda çağrıyı park ederek bekletmeye alabilir, görüşecek kişi müsait olduğunda park edilmiş çağrıyı üzerine alması sağlanabilir.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı bekletme özelliği,

Otomatik Karşılama

Dahili Numarayı Biliyorsanız Tuşlayın

Hibrit Santralinizin otomatik karşılama özelliği ile gelen aramaları doğru ekiplere veya kişilere yönlendirin. Santrale bağlı numaralarınız arandığında "Satış için 1'e, Destek için 2'ye basın" diyerek, yada dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız seçeneğini sunarak çağrılarınızı ilgili birimlere, kişilere bağlanmasını sağlayarak sekretarya üzerinde yoğunluk oluşumunu azaltırsınız.

Sevis Seviyesi Ölçümü

İşletmenize gelen çağrıların cevaplanması için önceden belirlemiş olduğunuz süreye göre servis seviyesi belirleyebilirsiniz. Hibrit Santralinize gelen çağrılarınızın % kaçının belirlemiş olduğunuz süre içerisinde cevaplandığını görerek günlük servis seviyenizi ölçebilirsiniz. Müşterilerinizin gelen çağrılarına işletmenizde ne oranda hızlı yanıt verildiğini tek bakışta görmenizi, müşteri hizmetleri kalitenizi artırmak için olanak sağlar.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral servis seviyesi ölçümü özelliği,

Güvenlik Duvarı

Santralinize İzin Verdiğiniz IP Adresleri Erişsin

Hibrit Santralinize dışardan izinsiz erişimin engellenmesi için kendi içinde güvenlik duvarı bulunmaktadır. Bu sayede santralinize sadece izin vermiş olduğunuz IP adresleri erişim sağlayabilir.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral güvenlik duvarı özelliği,

Mesai Saatleri

Mesai Saati Belirleyip, Çağrıları Sesli Karşıla, Yönlendir

Hibrit santraliniz üzerinde çalışmış olduğunuz günleri ve zaman aralıklarını belirleyerek Hibrit santralinizin bu zaman aralığında gelen çağrıları önceden yüklemiş olduğunuz sesli karşılama ile karşılayıp, sesli mesaja veya farklı numaralara yönlendirebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral mesai saatleri özelliği,

Bekleme Müziği

Hatta Bekleyen Kişiye Müzik veya Anonslar Dinletin

İş hayatı için karşılama her daim önemlidir. İşletmenize gelen çağrılarınızı misafirlerinize gösterdiğiniz özenle karşılamanız için Santralinizde gelişmiş bir IVR yapısı, onlar hatta beklerken onların sıkılmayacağı bekleme müziği dinletme imkânı sağlar. Santral bekleme müziği olarak dilerseniz firmanız ile ilgili kampanya, bilgi mesajı gibi anonslar, dilerseniz firmanıza ait single veya dinlendirici şarkı dinletebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral bekleme müziği özelliği,

Gösterge Paneli

Çağrılarınızı Günlük, Aylık, Haftalık Olarak Takip Edin

KobiPBX Hibrit Santralinizde günlük, aylık, haftalık olarak gelen ve giden çağrılarınızın ayrı ayrı cevaplanan, cevaplanmayan sayılarını, arama maliyetlerinizi, saatlik, günlük olarak çağrı yoğunluğunuzu grafiksel olarak görüntüleyebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral gosterge paneli özelliği,

Gelişmiş API Desteği

IP Servisimiz İle Gelişmiş Özellikleri Kullanın

Kobikom Hibrit Santral üzerinde sağlamış olduğu neredeyse tüm özellikleri API servisi ile dış uygulamaların kullanmasına olanak tanımaktadır. API servisimizi kullanarak, çağrı başlatma, çağrı sonlandırma, çağrı bekletme çağrı transferi gibi gelişmiş özellikleri bile API üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral api desteği özelliği

Anket Modülü

Hizmet Kalitenizi Artırın

Çağrı sonrası müşteri memnuniyet anketi ile Müşterilerinizin, çalışanlarınızın vermiş olduğu hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını ölçümlersiniz. Görüşme sonrasında çağrıyı anket modülüne aktararak müşterinin farklı başlıklardaki düşüncelerini tuşlama yöntemi ile belirtmesi istenilir.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral anket modulu özelliği

Arayanı Öncelikleştirme

Belirlediğiniz Arayan Numaraları Öncelikleştirme

Bu özellik sayesinde bazı müşterilerinizi VIP olarak karşılayabilirsiniz. Belirleyeceğiniz numaralar aradığında çağrı kuyruğundaki bekleyen çağrıların önüne alarak öncelikli olarak cevaplamanız VIP müşteri hizmetleri sunmanıza olanak tanır.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral arayanı öncelikleştirme özelliği,

Hafızalı Çağrı Aktarımı

Santraliniz Gelen Son Çağrıyı İlgili Temsilciye Aktarır

Bu özellik sayesinde temsilcinizin aramış olduğu kişi işletmenizin ana numarasını geri aradığında Hibrit santraliniz arayan numarayı en son kimin aradığını hafızasında tutarak gelen çağrıyı doğrudan ilgili temsilciye düşürür. Bu özellik arayan kişiye zaman tasarrufu sağlarken, şirket santralinizi de boşuna meşgul etmemiş olur.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral hafızalı çağrı aktarımı özelliği,

Canlı Operatör Paneli

Çağrı Yoğunluğunuzu Ekrandan Takip Edin

Kullanıcılarınızın meşgul ya da müsaitlik durumunu, sistem üzerinde var olan aktif çağrılarınızı gerçek zamanlı olarak izleyebilir, çağrı yoğunluğunuzu ekran üzerinden takip edebilirsiniz. Müsait olan dâhili aboneleri üzerine tıklayarak bilgisayar üzerinden çağrı başlatabilirsiniz. Ayrıca hangi kuyrukta kaç adet çağrı beklediğini, kuyrukta bekleme sürelerini anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral canlı operatör paneli özelliği

Maliyet Göstergesi

Maliyetlerinizi Anlık Olarak Takip Edin

Hibrit santraliniz üzerinden yapılan görüşmelerinizin maliyetlerini anlık olarak görebilirsiniz. Hibrit Santral hizmetinin yanı sıra VoIP hizmet sağlayıcı olarak hizmet verdiğimiz müşterilerimiz arama maliyetlerini ve paketlerinde kalan dakikaları anlık olarak görüntüleyebilirler.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral maliyet göstergesi özelliği,

TTS Entegrasyonu

TTS Yardımı İle Metinleri Sese Çevirin

TTS entegrasyon sayesinde web servis API aracılığı ile santrale gönderilen metinler TTS yardımı ile ses çevrilip anlık olarak okutulabilmektedir. Bu sayede CRM gibi farklı yazılımlardan alınan dinamik veriler ses dosyasına çevirip gerçek zamanlı olarak dinletebiliriz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral tts entegrasyonu özelliği,

Kaçan Çağrı Raporu

Geriye Dönük Kaçan Çağrıları Anlık Raporlayın

Kaçan çağrılar muhtemel iş kaybı anlamına gelir. Şirketinize gelen kaçan çağrıların listesini anlık olarak veya geriye dönük raporlayabilirsin. Kaçan çağrının hangi kuyrukta (birimde) ne kadar süre hatta bekleyip kapattığının ayrıntılı olarak görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca çağrıların kaçması durumunda mail veya mesaj yolu ile bildirimlerin almanız mümkün. Böylece yoğunluk nedeni ile sizin cevaplayamadığınız veya IVR’da beklemeyip hemen kapatan sabırsız potansiyel müşterilerinizi geri kazanma imkanı elde edersiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral kaçan çağrı raporu özelliği

Otomatik Raporlar

Çağrı Akışını Otomatik Raporlayın

Santraliniz üzerinde oluşan çağrı akışını günün saatlerine, haftanın veya ayın günlerine göre otomatik olarak belirleyeceğiniz gün ve saatte mail adresine alabilirsiniz. Sadece dışardan içeriye gelen çağrılar, sadece dahililer arası yapılan çağrılar, kaçan çağrılar olarak ayrı ayrı ayrı otomatik raporlar oluşturabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral otomatik rapor özelliği,

Beni Takip Et

Gelen Çağrıya Cevap Veremediğinizde Cebinize Aktarır

İş dünyası her daim çağrıya cevap vermeyi gerektirse de maalesef her zaman masamızda olamıyor ve çağrıya cevap veremeyebiliyoruz. Bu özellik sayesinde Hibrit Santraliniz size gelen çağrıları belirleyeceğiniz süre içeresinde cevap veremediğinizde otomatik olarak cebinize aktarır. Bu sayede yerinizde olmadığınız için çağrı ve belki de potansiyel müşteri kaçırmamış olursunuz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral beni takip et özelliği

Çoklu Tele Konferans

Onlarca Kişiye Telekonferans Oluşturabilirsiniz

Santraliniz üzerinden aynı anda 10'larca kişi ile aynı anda konferans görüşmesi yapabilir, yaptığınız telekonferans görüşmeleri bir sonraki görüşmeler için sınırsız sayıda konferans odası olarak kayıt edebilirsiniz. Birçok kişinin katılımı ile gerçekleşecek görüşmelerinizi telekonferans yöntemi ile gerçekleştirerek zamandan tasarruf edersiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral telekonferans özelliği

Görüntülü Konuşma

SIP Uyumlu Cihaz ile Görüntülü Konuşma Başlatabilirsiniz

Görüntülü konuma uyumluluğu olan cihazlarla veya Softphone uygulamanız ile dahili kullanıcılarınız arasında H264 kodeği desteği ile yüksek çözünürlükte görüntülü konuşmalar gerçekleştirebilirsiniz. Eş zamanlı görüntülü konuşma sayınız donanımınızın desteklediği sayıyla eşit olacaktır.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral görüntülü konuşma özelliği,

Rahatsız Etmeyin

Gelen Çağrıyı Devre Dışı Bırak Müsait Olduğunda Ara

Toplantınız veya özel görüşmeleriniz olduğu zaman aralığında Hirit Santraliniz üzerindeki dahili numaranıza gelen çağrıları tek tuşla geçici olarak devre dışı bırakabilirsiniz. Daha sonra bu sürede sizi kimin aradığını cevapsız çağrılarınızdan görebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral rahatsız etmeyin özelliği

Hibrit Tabanlı İletişim

Hibrit Santral ile Eski Bakır Kablo Altyapısından Kurtulun

İletişim altyapınızı Hibrit Santrale taşıyarak geleneksel bakır kablo altyapısı ile çalışan telefon hatlarının aksine her zaman her yerden kullanım kolaylığını elde edin. Normal şartlarda sabit hattınızı fiziki kablonun bağlı olduğu adreste kullanabilirken Hibrit Santral ile her yerde kullanın.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral bulut tabanlı iletişim özelliği,

Çağrı Transferi

Danışarak Çağrı Aktar veya Kör Aktar

Santralin temel özelliklerinden olan çağrı transferini, Hibrit Santral üzerinde danışarak çağrı aktarma ve kör aktarma olarak iki farklı yöntemle uygulayabilirsiniz. Danışarak çağrı aktarımı yönteminde çağrı aktaracağınız kişiyle öncesinde görüşüp sonrasında çağrı aktarımı gerçekleştirebilirken, kör aktarma yönteminde çağrıyı aktaracağınız kişiye görüşmeden doğrudan aktarmış olursunuz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı transferi özelliği

Kaçan Çağrı Bildirimi

Kaçan Çağrılarda Mail veya Mesajla Bildirim Alın

Şirketinize gelen çağrıların kaçması durumunda mail veya mesaj yolu ile bildirimlerin alın. Böylece yoğunluk nedeni ile sizin cevaplayamadığınız veya IVR’da beklemeyip hemen kapatan sabırsız potansiyel müşterilerinizi geri kazanma imkanı elde edersiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı bildirimi özelliği

Çağrı Sırası Bildirimi

Çağrı Sırasında Kuyruktaki Kişiye Kaçıncı Sırada Belirt

Çağrı sırasında bekleyen kişilere bekleyenler arasında kaçıncı sırada olduğunu ve ortalama ne kadar daha hatta bekleyeceğini anons edebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,pbx,bulut santral çağrı sırası bildirim özelliği,

Arayan No Gösterme

Reberinizde Kayıtlı İse Kimin Aradığını Görebilirsiniz

Bu özellik sayesinde cevaplamadan önce sizi kimin aradığını görmüş olursunuz. Adres defterinizde kayıtlı kişilerin araması durumunda doğrudan kayıtlı ismi ile görme imkanı elde edersiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral arayan numara gösterme özelliği,

Sesli Posta VM

Sizin Kimin Aradığını ve Braktığı Mesajdan Haberdar Ol

Hafta sonu, tatillerde genel olarak telefonlarınıza cevap veremediğiniz zamanlarda sizi arayanları sesli mesajınız servisine yönlendirerek sizi kimin aradığını ve ne mesaj bıraktığından haberdar olun. KobiPBX Hibrit Santral'in VoiceMail özelliği sayesinde sizi arayanların numara ve bırakmış oldukları mesajları Mp3 formatında mail adresinize yönlenir.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral sesli posta vm özelliği,

Sesli ve Yazılı Mesaj

Sesli Mesajlarınızın Yazılı Dökümleri Mail Adresinize Gider

Sesli mesajlarınızın yazılı dökümlerini doğrudan e-posta gelen kutunuza alın. Böylece aynı sesli mesajı bir kaç kez dinlemek yerine, önemli ayrıntıları yakalamak için size bırakılan mesajı okuma imkanı elde edersiniz. Sesli mesajlarınız KobiPBX Hibrit santralin TTS entegrasyonu sayesinde metine çevirip belirttiğiniz mail adresinize alabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,hibrit santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral sesli ve yazılı mesaj özelliği,

Lokalde Kullanım?
Santralinizi 
Lokalde Konumlandırın

Santralinizi Lokalde Konumlandırın


Hibrit Telefon Sistemleri, Analog Telefon Sistemi ile İnternet tabanlı (VOIP/SIP) Telefon Sisteminin bir karışımıdır.

Masa telefonlarınızın ister Analog ister IP Telefon olarak kullanılmasına olanak tanır. Özellikle eski telefon altyapısını değiştirmek isteyen işletmeler/kurumlar var olan analog telefonlarını değiştirmeden mevcut masa telefonlarını kullanarak Hibrit santral altyapısına geçiş yapabilirler. Yine aynı şekilde IP telefon kullanıcıları doğrudan IP telefonlarını hibrit santrale bağlayarak aynı santral üzerinden çalışmasını sağlayabilirler. Böylece analog dahili IP dahiliyi, IP dahili analog dahiliyi rahatlıkla arama imkanı elde eder. Bu, SIP Hatlarını, Dijital Hatları ve/veya Analog Hatları kullanarak alıp alabileceğiniz anlamına gelir. Sistem iş ofisinizde bulunur ve hem kablosuz hem de sabit ahize seçenekleriyle esneklik sunar.

KobiPBX Hibrit Santral sistemleri dış hat olarak ek bir lisanslamaya ihtiyaç duymadan PSTN ve ISDN hem de SIP telefon hatlarını kullanma imkanı sağlar.


Bulutta Kullanım?
Santralinizi 
Bulutta Konumlandırın

Santralinizi Bulutta Konumlandırın


Hibrit Telefon Sistemleri, Analog Telefon Sistemi ile İnternet tabanlı (VOIP/SIP) Telefon Sisteminin bir karışımıdır.

Masa telefonlarınızın ister Analog ister IP Telefon olarak kullanılmasına olanak tanır. Özellikle eski telefon altyapısını değiştirmek isteyen işletmeler/kurumlar var olan analog telefonlarını değiştirmeden mevcut masa telefonlarını kullanarak Hibrit santral altyapısına geçiş yapabilirler. Yine aynı şekilde IP telefon kullanıcıları doğrudan IP telefonlarını hibrit santrale bağlayarak aynı santral üzerinden çalışmasını sağlayabilirler. Böylece analog dahili IP dahiliyi, IP dahili analog dahiliyi rahatlıkla arama imkanı elde eder. Bu, SIP Hatlarını, Dijital Hatları ve/veya Analog Hatları kullanarak alıp alabileceğiniz anlamına gelir. Sistem iş ofisinizde bulunur ve hem kablosuz hem de sabit ahize seçenekleriyle esneklik sunar.

KobiPBX Hibrit Santral sistemleri dış hat olarak ek bir lisanslamaya ihtiyaç duymadan PSTN ve ISDN hem de SIP telefon hatlarını kullanma imkanı sağlar.


Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular


• Hibrit Santral ile VoIP teknolojisinin sağlamış olduğu teknik ve mali avantajlara çok daha ekonomik fiyatlarla sahip olursunuz.
• Analog PBX Santralinize bağlı olarak kullanmış olduğunuz masa telefonlarını değiştirmeden IP Santralin neredeyse tüm gelişmiş özelliklerinden yararlanırsınız.
• Yüksek bakım maliyetlerinden kurtulursunuz.
• İç ve dış hat sayınızı ihtiyacınıza göre ölçeklendirebilirsiniz.
• Dağınık yapıdaki şube ve yerleşkelerinizi tek santral üzerinden yönetebilir, aranızda dahili hatlarınız üzerinden tamamen ücretsiz konuşursunuz.
• Dilerseniz farklı IP/Hibrit Santraller ile aranızda SIP Trunk bağlantısını sağlayarak dahili bazlı ücretsiz haberleşme imkanı yakalarsınız.

Dış hat sayısı dahili kullanıcı sayısına eşittir. Böylece her dahili kullanıcıya bir adet DID numara ataması yapılabilir.

Hibrit telefon sistemleri, geleneksel analog telefon sistemlerinden VoIP telefona geçişteki olası kesinti risklerini azaltır. Dağınık yerleşkelerdeki santral bağlantılarını tek santral altına toplayarak her yerleşkeye ayrı santral yatırımı ve bakım maliyetlerinden kurtarmış olur.. Aynı zamanda, hibrit telefon sistemleri, geleneksel telefon teknolojilerini ve VoIP çağrısını paralel olarak uygulayarak, geçiş sırasında telefon hizmetlerinin asla kesintiye uğramamasını sağlar.

Diğer Hibrit santral markalarından farklı olarak KobiPBX Hibirt santrallerinde eş zamanlı çağrı sayısı dahili hat kapasitesi ile eşittir. Bu özellik, eş zamanlı onlarca çağrı kapasitesi ile hat meşguliyetini ve buna bağlı olarak müşteri kaybını önlemenizi sağlar.

2 İle 10.000 kullanıcı arasında tek santral üzerinden desteklerken, farklı santralleri bir birine bağlayarak 10 binlerce kullanıcıyı bir birleri ile haberleştirmek mümkündür.

Evet Hibrit santral ile aşağıdakiler dahil olmak üzere eski arama teknolojilerinin yanı sıra IP tabanlı aramayı destekler:


• Softphone Mobil Uygulama Kullanımı
• IP Telefon Üzerinden Arama
• Analag Masa Telefon Kullanımı
• PSTN Numara bağlantısı
• ISDN Numara bağlantısı
• VoIPS/SIP bağlantısı

Azalan arama maliyetleri VoIP, ses verilerini dijitalleştirerek ve internet üzerinden verimli bir şekilde yönlendirerek, aramaları PSTN üzerinden yönlendiren geleneksel telefon sistemlerine kıyasla arama maliyetlerini önemli ölçüde azaltır. Ayrıca PSTN hatlarınızın IP altyapısına geçişini sağlayarak PSTN hat başına ödenmiş olan sabit hat ücretini ortadan kaldırmış olur.

Kimler Tercih Etti?


Kobikom'u Tercih Eden Mutlu Müşteriler :)


Teknoloji Ortaklarımız

Yealink Grandstream Gigaset Jabra Sennheiser Fanvil Huawei Plantronics Cisco Panasonic