CRM Yazılımı & Crm Programı Fiyatları | KobiKom A.Ş.

Potansiyel Müşterileri ve
İş Takibinizi

Kafanızda Değil,
CRM'de Takip Edin

CRM 
Nedir?

CRM Nedir?


CRM Yazılımı, işletmenizin hem mevcut hemde de potnasiyel müşteri ilişkileri ve etkileşimlerini yönetimi bir yazılım sistemidir. CRM yazılımı (müşteri ilişkileri yönetimi yazılımı), müşteri etkileşimini yöneterek, müşteri ve müşteri adaylarını takip ederek süreçlerini kolaylaştırıp müşteri ilişkilerini geliştirir. CRM'nin genel hedefi, iş ilişkilerini geliştirerek satışları artırmaktır.

Artık her sektörde ve her ölçekteki işletmenin rekabet edebilmek için, CRM yazılımı üzerine inşa edilmiş güvenilir bir sisteme ihtiyacınız var.

Avantajları

CRM Yazılımı Ne İçin Kullanılır, Avantajları Nelerdir?


CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) yazılımı, esas olarak, bir işletmenin müşterileriyle olan ilişkisini iyileştirmek yoluyla iş gelirini artırmak için kullanılır. Gelişmiş ve günümüz ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış modern bir CRM yazılımı ile ayrıca aşağıda belirtilen ihtiyaclarınıza da çözüm bulursunuz.

Tüm şirket verilerini tek bir merkezi alanda birleştirmek için CRM, tüm ekip üyelerinin iletişim bilgileri, iletişim geçmişi ve müşteri geçmişi dahil olmak üzere gerekli bilgilere erişmesi için bir merkez görevi görür. Tüm kullanıcılar tarafından verileri gerçek zamanlı olarak güncelleme yeteneği ile, yinelenen veri girişi ve yanlış bilgi girişi olasılığı azalmış olur.

CRM Hizmeti ile potansiyel müşteri takibini otomatikleştirerek satış fırsatlarını artırmış olursunuz. CRM'nin satış dışında birçok zamana bağlı görevleri otomatikleştirme becerisi sayesinde,tüm ekipleriniz mevcut ve potansiyel müşterilerin satış süreci oluşturma, müşteri taleplerini,anlaşmaları kapatma, ve satış döngüsü uzunluklarını azaltma konusunda adım adım bir harita oluşturma konusunda yardımcı olur. CRM, tüm bilgileri tek bir merkezi alana yerleştirerek müşteri ihtiyaçlarının karşılanması ve satış ekiplerinin satış döngülerinde hızla ilerleyebilmesi sayesinde, her işletmenin kalbi olan müşteriye odaklanmayı sürdürür. CRM, işletmelerin müşteri ihtiyaçlarını tahmin etmesine yardımcı olarak müşteri hizmeti deneyimini iyileştirir.

CRM Yazılımı Ne İçin Kullanılır, 
Avantajları Nelerdir?
  • özellikler

    ÖZELLİKLER

  • avantajlar

    AVANTAJLAR

Grup ve Rol Yönetimi

Kullanıcılarınızı Gruplara Ayırın ve Yetkiler Verin

Bu özellik sayesinde kullanıcılarınızı gruplara ayırıp, gruplara göre yetkiler verebilirsiniz. Böylece her kullanım grubuna bağlı yetkiler dahilinde işlem gerçekleştirebilir.

Kişiler ve Organizasyonlar

Belirli Bir Görevi Kişiye veya Gruba Taşı

Kişi ve Organizasyonlar özelliği ile belirli bir görevi kişiye veya gruba atamanıza imkan yaratır.

Görev Atama ve Yönetimi

Gruba veya Kişiye Görev Tanımla

Gruba tanımlamış olduğunuz görev guruptaki tüm kişiler görüp üzerinde işlem yapabilirken kişiye atadığınız grevi sadece atamış olduğunuz kişi görebilir ve üzerinde işlem yapabilir.

Otomatik Görev Atama

Kişiye Ya Da Gruba Otomatik Görev Oluşur

Her hangi bir olay gerçekleşmesi sonucu belirttiğiniz kişi yada gruba otomatik olarak görev oluşturmasını sağlar. Örneğin satış emri tamamlanan bir işin muhasebe birimine otomatik görev oluşur.

Müşteri Yönetimi

Müşterilerinizin Tüm İşlemini Tek Ekrandan Yönet

Müşterilerinizin teklif, teknik destek, satış gibi birçok aşamalarını tek ekrandan yönetmenizi sağlar.

Kampanya Yönetimi

Birden Çok Kampanyalar Oluştur Ciro ve Müşteri Hedefleri Belirle

Birden çok kampanya oluşturabilir, oluşturduğunuz kampanyalara ciro hedefi veya toplam ulaşılacak müşteri hedefleri koyarak kampanyada yararlanan müşterileri kampanyanızın ne kadar etkin olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.

Tedarikçi Yönetimi

Firma Bilgilerini Tedarikçi Bölümüne Girerek Gruplandır

Ürün veya hizmetlere aldığınız firma bilgilerini tedarikçi bölümüne girerek gruplandırabilirsiniz. Belirli bir ürüne ait tedarikçilerinizi tek seçenekle görüntüleyebilirsiniz.

Belge Yönetimi

Müşterilerinize Özgü Belgeleri Tutun, Saklayın İşinizi Kolaylaştırın

Müşterilerinizle ilgili belgeleri müşterilerinizle ilişkilendirerek yönetimini kolaylaştırmanızı sağlar. Her müşteri kartı altında yer alan belge yönetimi müşteriye özgü belgeleri saklamanızı sağlar.

Fırsat Takibi

Müşteri Takibi için Fırsat Yönetimi Özelliklerini Keşfedin

Potansiyel müşteri takibinizi yapmanız için fırsat yönetimi eşsiz özellikler sağlamakta. Bir fırsatı müşteri olana kadar gerekli tüm iş süreçlerini kolaylıkla yapmanız için gereken tüm özellikleri içinde bulundurur.

Randevu Yönetimi

 Randevu Yönetimi Özelliği ile İş Takibinizi Kolaylaştırın

Kişiye gruba özel randevu yönetimi sayesinde yapılacak işlerinizin gün ve saatini belirterek iş takibinizi kolaylaştırır. Belirttiğiniz tarih ve saat geldiğinde uyarıcı popaplarla gözden kaçmasını engeller.

Aktivite Oluşturma

Toplantı veya Ziyaret Planlayın Takviminizden Takip Edin

Bir toplantı veya ziyaret planladığınızda aktivite oluşturarak takviminizi takip edebilirsiniz. Oluşturduğunuz aktiviteyi karşı tarafla paylaşmanızda ayrıca mümkün.

Ürün Yönetimi

Tüm Ürünleri Listele, Düzenle, Ekle

Ürün yönetimi ile satışını yaptığınız tüm ürünleri alış fiyatlarınıza göre, görsel ve açıklamaları ile birlikte ürün listenize girebilir, hangi müşterilerinizin ilgili ürünü satın aldıklarını ürün sayfasından kolayca görür ve listeleyebilirsiniz.

Hizmet Yönetimi

Müşterilerinizin Hangi Ürünleri Satın Aldıklarını Görün

Hizmet yönetimi ile satışını yaptığınız tüm hizmetleri alış fiyatlarınıza göre, görsel ve açıklamaları ile birlikte hizmet listenize girebilir, hangi müşterilerinizin ilgili hizmeti satın aldıklarını hizmet sayfasından kolayca görür ve listeleyebilirsiniz.

Teklif Oluşturma

Teklifinizi Oluşturun, Düzenleyin Mail Olarak Gönderin

Teklif oluşturma sayfasını kolayca kendinize göre düzenleyebilir, istediğiniz teklif şablonunu oluşturabilirsiniz. Müşterinizin istediği ürün ve hizmetleri ile ilgili hızlıca teklif oluşturup CRM üzerinden mail olarak paylaşabilirsiniz.

Fatura Oluşturma

Onaylanan Teklifi Faturaya Dönüştürün

Oluşturduğunuz teklifin kabul edilmesi durumunda teklifi faturaya dönüştürerek müşteri kartının altına işlenmesini sağlayabilirsiniz.

Olaya Bağlı Bildirimler

Tamamlanan Arızaları SMS ve Mail Yoluyla Bilgilendirin

Her hangi bir olayın gerçekleşmesi sonucu belirlediğiniz kişileri SMS ve mail yolu ile bilgilendirmeniz mümkün. Örneğin; arıza kaydında bulunan bir müşterinin arızası giderildiğinde, müşteriye ilgili arızanın giderildiğini bildiren ileti paylaşması mümkün.

Cağrı Yapma

Müşteri kartının altında yer alan telefon numarasının üzerine tıklayarak ilgili numarayı tuşlama yapamadan çağrı başlatmanızı sağlar.

Müşteriye Bağlı Arama Geçmişi

Müşterilerinizin Arama Geçmişine Erişin

Her müşteri kartının altında çağrı geçmişi başlığı ile yapılan görüşmelerinin tarihe ve görüşen kişiye göre listelemesini sağlar.

Gelen Çağrı Müşteri Tanıma

Gelen Arama CRM Ekranında Popup Olarak Belirir

CRM üzerinde kayıtlı bir kullanıcı sistemde kayıtlı olan numarası üzerinden aradığında müşteri bilgiler CRM ekranında Popup olarak belirir ve çağrıyı cevaplamadan müşteri kimliğini öğrenmenizi sağlar.

Tek Tıkla Müşteri Kartını Açma

Gelen Aramada Beliren Popup Ekranına Tıklayıp Müşteri Kartına Erişebilirsiniz

Gelen çağrı ile beraber ekranınızda gelen Popuplarda müşteri bilgisinin üzerine tıklayarak müşteri kartına kolayca erişmenizi sağlar.

Çağrı Ses Kaydı

Tüm Gelen ve Giden Aramaların Ses Kayıtlarına Erişebilirsiniz

Gelen ve giden tüm aramalar müşteri kartı altında ses kayıtları başlığı altında kayıt edilmiş olur.

Toplu SMS Entegrasyonu

Toplu SMS Entegrasyonu İle SMS Gönderin

SMS entegrasyonu ile herhangi bir olaya bağlı SMS gönderebildiğiniz gibi, belirli gruba yada filtre etmiş olduğunuz kişilere toplu olarak SMS göndermenizi sağlar.

POP, IMAP, SMTP

Tek Ekran Üzerinden Mail Trafiğinizi Yönetin

Mail adreslerinizi POP,IMAP,SMTP gibi yönetmelere CRM 'nize tanımlayarak tek ekran üzerinden müşteri takibi ve mail trafiğinizi yönetebilir, zamanı etkin kullanmış olursunuz.

E-Mail Şablonları

Mail Şablonlarını Düzenle

Gönderdiğiniz mail şablonlarını isteğinize göre düzenleyebilirsiniz. Mail şablonu düzenleme aracı teknik destek için farklı satış için farklı şablonlar tercih etmenize imkan tanır.

Fiyat Listeleri

Fiyat Listeleri Oluşturun, Müşterilerinizle Paylaşın

Her hizmet yada ürüne dayalı fiyat listelerini oluşturabilir, müşterileriniz ile anında paylaşarak zaman kazanmış olursunuz.

Satış Siparişleri

Teklifi Satış Siparişine Sonrasında Faturaya Dönüştür

Bir oluşturduğunuz teklifi satış siparişine sonra ise faturaya dönüştürebilir, satış aşamalarının tamamını takibiniz altında tutabilirsiniz.

Destek Talepleri

Teknik Destek Taleplerinizi CRM Üzerinden Yönetin

Teknik destek taleplerinizi CRM üzerinden yöneterek iş akışınızı kontrol altında tutabilir, en çok talep edilen kronik destek türlerini belirleyebilir ve destek talebinde bulunan kişiyi talebinin hangi aşamada olduğu ile ilgili bilgilendirebilirsiniz.

Web Formları

Gelen Taleplerinizi CRM Üzerinden Toplayın

Web formlar yardımı ile birçok farklı mecradan gelen taleplerinizi CRM üzerinden toplamanız mümkün. İnternet sayfasından gelen bir talebi otomatik olarak ilgili birime dönülmeyen talep olarak düşürerek satış surecini başlatmış olursunuz.

Hizmet Sözleşmeleri

CRM'e Sözleşmenizi Girin, Talep Edilen Sözleşmeyi Anında Paylaşın

Hizmet sözleşmelerinizi CRM üzerine girerek talep edilen hizmete göre anında sözleşme paylaşabilirsiniz.

Olaya Bağlı SMS Bildirimi

Arıza Giderildiğinde Müşterinizi SMS Yoluyla Bildirin

Herhangi bir olayın gerçekleşmesi sonucu belirlediğiniz kişileri SMS ve Mail yolu ile bilgilendirmeniz mümkün. Örneğin; arıza kaydında bulunan bir müşterinin arızası giderildiğinde, müşteriye ilgili arızanın giderildiğini bildiren ileti paylaşması mümkün.

Olaya Bağlı Mail Bildirimi

Arıza Giderildiğinde Müşterinizi Mail Yoluyla Bildirin

Herhangi bir olayın gerçekleşmesi sonucu belirlediğiniz kişileri SMS ve mail yolu ile bilgilendirmeniz mümkün. Örneğin; arıza kaydında bulunan bir müşterinin arızası giderildiğinde müşteriye ilgili arızanın giderildiğini bildiren ileti paylaşması mümkün.

Olaya Bağlı Sesli Arama

Arıza Giderildiğinde TTS Aracılığı İle Metni Sesli Olarak Aranan Kişiye Dinletin

Herhangi bir olayın gerçekleştirilmesi sonucu belirtilen numara aranarak gerek kayıtlı ses dosyası dinletilebilir gerek olayla ilgili değişken bilgiler içeren tekst içeriği TTS aracılığı ile sesli olarak aranılan kişiye dinletilebilir.

Nasıl Kullanırım?
Satıştan, Teknik Desteğe Tüm İş Takibinizi 
Tek Bir Noktadan Yönetin?

Satıştan, Teknik Desteğe Tüm İş Takibinizi Tek Bir Noktadan Yönetin?


Rekabetin her geçen gün armış olduğu, müşteri kazanımın zorlaştığı son yıllarda müşteri CRM kullanımı her işletme için olmazsa olmaz diyebileceğimiz önemli gerksimler arasına girmiş durumda.

Müşteriye özel geliştirmiş olduğumuz CRM hizmetimiz ile Satış/Teklif Yönetimi Ticket Yönetimi, Stok Yönetimi, Fırsat ve Kaynak yönetimi gibi bir çok iş süreclerinizi tek noktadan yönetme imkanı sağlıyoruz.

Sepete Git 0

CRM Fiyatları

CRM'de Gelişmiş Özellik Uygun Fiyat Garantisi

Kullanıcı

Fiyat

Kimler Tercih Etti?


Kobikom'u Tercih Eden Mutlu Müşteriler :)


Teknoloji Ortaklarımız

Yealink Grandstream Gigaset Jabra Sennheiser Fanvil Huawei Plantronics Cisco Panasonic