-
ÖZELLİKLER
-
AVANTAJLAR
Grup ve Rol Yönetimi
Kullanıcılarınızı Gruplara Ayırın ve Yetkiler Verin
Bu özellik sayesinde kullanıcılarınızı gruplara ayırıp, gruplara göre yetkiler verebilirsiniz. Böylece her kullanım grubuna bağlı yetkiler dahilinde işlem gerçekleştirebilir.
Kişiler ve Organizasyonlar
Belirli Bir Görevi Kişiye veya Gruba Taşı
Kişi ve Organizasyonlar özelliği ile belirli bir görevi kişiye veya gruba atamanıza imkan yaratır.
Görev Atama ve Yönetimi
Gruba veya Kişiye Görev Tanımla
Gruba tanımlamış olduğunuz görev guruptaki tüm kişiler görüp üzerinde işlem yapabilirken kişiye atadığınız grevi sadece atamış olduğunuz kişi görebilir ve üzerinde işlem yapabilir.
Otomatik Görev Atama
Kişiye Ya Da Gruba Otomatik Görev Oluşur
Her hangi bir olay gerçekleşmesi sonucu belirttiğiniz kişi yada gruba otomatik olarak görev oluşturmasını sağlar. Örneğin satış emri tamamlanan bir işin muhasebe birimine otomatik görev oluşur.
Müşteri Yönetimi
Müşterilerinizin Tüm İşlemini Tek Ekrandan Yönet
Müşterilerinizin teklif, teknik destek, satış gibi birçok aşamalarını tek ekrandan yönetmenizi sağlar.
Kampanya Yönetimi
Birden Çok Kampanyalar Oluştur Ciro ve Müşteri Hedefleri Belirle
Birden çok kampanya oluşturabilir, oluşturduğunuz kampanyalara ciro hedefi veya toplam ulaşılacak müşteri hedefleri koyarak kampanyada yararlanan müşterileri kampanyanızın ne kadar etkin olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
Tedarikçi Yönetimi
Firma Bilgilerini Tedarikçi Bölümüne Girerek Gruplandır
Ürün veya hizmetlere aldığınız firma bilgilerini tedarikçi bölümüne girerek gruplandırabilirsiniz. Belirli bir ürüne ait tedarikçilerinizi tek seçenekle görüntüleyebilirsiniz.
Belge Yönetimi
Müşterilerinize Özgü Belgeleri Tutun, Saklayın İşinizi Kolaylaştırın
Müşterilerinizle ilgili belgeleri müşterilerinizle ilişkilendirerek yönetimini kolaylaştırmanızı sağlar. Her müşteri kartı altında yer alan belge yönetimi müşteriye özgü belgeleri saklamanızı sağlar.
Fırsat Takibi
Müşteri Takibi için Fırsat Yönetimi Özelliklerini Keşfedin
Potansiyel müşteri takibinizi yapmanız için fırsat yönetimi eşsiz özellikler sağlamakta. Bir fırsatı müşteri olana kadar gerekli tüm iş süreçlerini kolaylıkla yapmanız için gereken tüm özellikleri içinde bulundurur.
Randevu Yönetimi
Randevu Yönetimi Özelliği ile İş Takibinizi Kolaylaştırın
Kişiye gruba özel randevu yönetimi sayesinde yapılacak işlerinizin gün ve saatini belirterek iş takibinizi kolaylaştırır. Belirttiğiniz tarih ve saat geldiğinde uyarıcı popaplarla gözden kaçmasını engeller.
Aktivite Oluşturma
Toplantı veya Ziyaret Planlayın Takviminizden Takip Edin
Bir toplantı veya ziyaret planladığınızda aktivite oluşturarak takviminizi takip edebilirsiniz. Oluşturduğunuz aktiviteyi karşı tarafla paylaşmanızda ayrıca mümkün.
Ürün Yönetimi
Tüm Ürünleri Listele, Düzenle, Ekle
Ürün yönetimi ile satışını yaptığınız tüm ürünleri alış fiyatlarınıza göre, görsel ve açıklamaları ile birlikte ürün listenize girebilir, hangi müşterilerinizin ilgili ürünü satın aldıklarını ürün sayfasından kolayca görür ve listeleyebilirsiniz.
Hizmet Yönetimi
Müşterilerinizin Hangi Ürünleri Satın Aldıklarını Görün
Hizmet yönetimi ile satışını yaptığınız tüm hizmetleri alış fiyatlarınıza göre, görsel ve açıklamaları ile birlikte hizmet listenize girebilir, hangi müşterilerinizin ilgili hizmeti satın aldıklarını hizmet sayfasından kolayca görür ve listeleyebilirsiniz.
Teklif Oluşturma
Teklifinizi Oluşturun, Düzenleyin Mail Olarak Gönderin
Teklif oluşturma sayfasını kolayca kendinize göre düzenleyebilir, istediğiniz teklif şablonunu oluşturabilirsiniz. Müşterinizin istediği ürün ve hizmetleri ile ilgili hızlıca teklif oluşturup CRM üzerinden mail olarak paylaşabilirsiniz.
Fatura Oluşturma
Onaylanan Teklifi Faturaya Dönüştürün
Oluşturduğunuz teklifin kabul edilmesi durumunda teklifi faturaya dönüştürerek müşteri kartının altına işlenmesini sağlayabilirsiniz.
Olaya Bağlı Bildirimler
Tamamlanan Arızaları SMS ve Mail Yoluyla Bilgilendirin
Her hangi bir olayın gerçekleşmesi sonucu belirlediğiniz kişileri SMS ve mail yolu ile bilgilendirmeniz mümkün. Örneğin; arıza kaydında bulunan bir müşterinin arızası giderildiğinde, müşteriye ilgili arızanın giderildiğini bildiren ileti paylaşması mümkün.
Cağrı Yapma
Müşteri kartının altında yer alan telefon numarasının üzerine tıklayarak ilgili numarayı tuşlama yapamadan çağrı başlatmanızı sağlar.
Müşteriye Bağlı Arama Geçmişi
Müşterilerinizin Arama Geçmişine Erişin
Her müşteri kartının altında çağrı geçmişi başlığı ile yapılan görüşmelerinin tarihe ve görüşen kişiye göre listelemesini sağlar.
Gelen Çağrı Müşteri Tanıma
Gelen Arama CRM Ekranında Popup Olarak Belirir
CRM üzerinde kayıtlı bir kullanıcı sistemde kayıtlı olan numarası üzerinden aradığında müşteri bilgiler CRM ekranında Popup olarak belirir ve çağrıyı cevaplamadan müşteri kimliğini öğrenmenizi sağlar.
Tek Tıkla Müşteri Kartını Açma
Gelen Aramada Beliren Popup Ekranına Tıklayıp Müşteri Kartına Erişebilirsiniz
Gelen çağrı ile beraber ekranınızda gelen Popuplarda müşteri bilgisinin üzerine tıklayarak müşteri kartına kolayca erişmenizi sağlar.
Çağrı Ses Kaydı
Tüm Gelen ve Giden Aramaların Ses Kayıtlarına Erişebilirsiniz
Gelen ve giden tüm aramalar müşteri kartı altında ses kayıtları başlığı altında kayıt edilmiş olur.
Toplu SMS Entegrasyonu
Toplu SMS Entegrasyonu İle SMS Gönderin
SMS entegrasyonu ile herhangi bir olaya bağlı SMS gönderebildiğiniz gibi, belirli gruba yada filtre etmiş olduğunuz kişilere toplu olarak SMS göndermenizi sağlar.
POP, IMAP, SMTP
Tek Ekran Üzerinden Mail Trafiğinizi Yönetin
Mail adreslerinizi POP,IMAP,SMTP gibi yönetmelere CRM 'nize tanımlayarak tek ekran üzerinden müşteri takibi ve mail trafiğinizi yönetebilir, zamanı etkin kullanmış olursunuz.
E-Mail Şablonları
Mail Şablonlarını Düzenle
Gönderdiğiniz mail şablonlarını isteğinize göre düzenleyebilirsiniz. Mail şablonu düzenleme aracı teknik destek için farklı satış için farklı şablonlar tercih etmenize imkan tanır.
Fiyat Listeleri
Fiyat Listeleri Oluşturun, Müşterilerinizle Paylaşın
Her hizmet yada ürüne dayalı fiyat listelerini oluşturabilir, müşterileriniz ile anında paylaşarak zaman kazanmış olursunuz.
Satış Siparişleri
Teklifi Satış Siparişine Sonrasında Faturaya Dönüştür
Bir oluşturduğunuz teklifi satış siparişine sonra ise faturaya dönüştürebilir, satış aşamalarının tamamını takibiniz altında tutabilirsiniz.
Destek Talepleri
Teknik Destek Taleplerinizi CRM Üzerinden Yönetin
Teknik destek taleplerinizi CRM üzerinden yöneterek iş akışınızı kontrol altında tutabilir, en çok talep edilen kronik destek türlerini belirleyebilir ve destek talebinde bulunan kişiyi talebinin hangi aşamada olduğu ile ilgili bilgilendirebilirsiniz.
Web Formları
Gelen Taleplerinizi CRM Üzerinden Toplayın
Web formlar yardımı ile birçok farklı mecradan gelen taleplerinizi CRM üzerinden toplamanız mümkün. İnternet sayfasından gelen bir talebi otomatik olarak ilgili birime dönülmeyen talep olarak düşürerek satış surecini başlatmış olursunuz.
Hizmet Sözleşmeleri
CRM'e Sözleşmenizi Girin, Talep Edilen Sözleşmeyi Anında Paylaşın
Hizmet sözleşmelerinizi CRM üzerine girerek talep edilen hizmete göre anında sözleşme paylaşabilirsiniz.
Olaya Bağlı SMS Bildirimi
Arıza Giderildiğinde Müşterinizi SMS Yoluyla Bildirin
Herhangi bir olayın gerçekleşmesi sonucu belirlediğiniz kişileri SMS ve Mail yolu ile bilgilendirmeniz mümkün. Örneğin; arıza kaydında bulunan bir müşterinin arızası giderildiğinde, müşteriye ilgili arızanın giderildiğini bildiren ileti paylaşması mümkün.
Olaya Bağlı Mail Bildirimi
Arıza Giderildiğinde Müşterinizi Mail Yoluyla Bildirin
Herhangi bir olayın gerçekleşmesi sonucu belirlediğiniz kişileri SMS ve mail yolu ile bilgilendirmeniz mümkün. Örneğin; arıza kaydında bulunan bir müşterinin arızası giderildiğinde müşteriye ilgili arızanın giderildiğini bildiren ileti paylaşması mümkün.
Olaya Bağlı Sesli Arama
Arıza Giderildiğinde TTS Aracılığı İle Metni Sesli Olarak Aranan Kişiye Dinletin
Herhangi bir olayın gerçekleştirilmesi sonucu belirtilen numara aranarak gerek kayıtlı ses dosyası dinletilebilir gerek olayla ilgili değişken bilgiler içeren tekst içeriği TTS aracılığı ile sesli olarak aranılan kişiye dinletilebilir.