-
ÖZELLİKLER
-
AVANTAJLAR
Kara Liste Özelliği
İstemediğiniz Numaraları Engelleyin
Spam arayanları ve botları ortadan kaldırın, böylece istemediğiniz numaraların sizi aramasını engelleyerek işletmenizin ilgilendiği konulara daha fazla odaklanabilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,kara liste özelliği,
Bekleme Süresi Belirtme
Kuyruktaki Kişiye Ortalama Bekleme Süresi Belirt
Gelen çağrılarda, temsilcilerinizden biri konuşmak için uygun olana kadar kuyrukta bekleyen kişiye ortalama bekleme süresini belirtebilirsiniz. Bu süre, çağrıların ortalama bekleme süresi ve konuşma sürelerinin ortalaması üzerinden hesaplanarak verilmektedir.
Etiketler; Çağrı Merkezi, Çağrı Merkezi Özellikleri,bekleme süresi belirtme,
Geri Arama Seçeneği (CallBack)
Yoğunlukta Geri Aranma Talebi Braktırın
Gelen çağrıların yoğun olduğu zamanlarda arayan kişilere herhangi bir tuşlama yaptırıp, geri aranma talebi bırakmalarını sağlayabilirsiniz. Böylece müşterileriniz santralde uzun süre bekleyerek zaman kaybetmemiş ve santrali gereksiz meşgul etmemiş olurlar. Müsait olan temsilcisi sayısı sizin önceden belirlediğiniz sayıya geldiğinde geri aranma talebi bırakan kişiler santral tarafından otomatik olarak kayıt sırasına göre aranarak müsait olan temsilcilere aktarılır. Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,geri arama seçeneği,
Çağrı Dağılımı Grupları
Gelen Çağrıları Seçtiğiniz Gruba Yönlendirin
Çağrıları arayan ülke numarasına göre, seçtiği dile, beceriye veya istediğiniz herhangi bir özelliğe göre gruplandırılmış ekiplere yönlendirebilirsiniz. Böyle arayan kişiler doğrudan doğru ekip ve kişilerle görüşmüş olurlar.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,did dağılım gurupları,
Paralel Aramalar
Aynı Anda Üçüncü Kişiye Ayrı Bir Görüşme Başlat
Mevcut görüşmenizi beklemeye alarak, aynı anda üçüncü bir kişiyle ayrı bir görüşme başlatın. Dilerseniz çağrıları birleştirip konferans yapabilir, dilerseniz çağrıyı aradığınız kişiye transfer edebilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,paralel aramalar
Anket Yönetimi
Hizmet Kalitenizi Artırın
Temsilcilerin başarılarını vurgulayın, olumlu müşteri geri bildirimi alan temsilcileri tanıyın ve ödüllendirin. Böylece temsilcilerin kendi kendine koçluk yapmasını ve iyileştirme fırsatlarını vermiş olursunuz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri, anket yonetimi
Eş zamanlı Sınırsız Çağrı
Aynı Telefon Numaranızla Sınırsız Çağrı İmkanı
Aynı telefon numarasıyla aynı anda istediğiniz kadar çağrı alın veya yapın. Böylece çağrı merkezinizde GSM Gatewaylar, yada sim kartlarla uğraşmamış olursunuz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri, sınırsız eş zamanlı çağrı,
Saniye Bazlı Ücretlendirme
Konuştuğunuz Süre Kadar Ödeme Yapın
Çağrı merkezinizden yaptığınız dış aramalar karşılığında tam olarak konuştuğunuz süre kadar ödeme yapmış olursunuz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri, saniye bazlı ücretlendirme,
Zamana Dayalı Yönlendirme
Zamana Dayalı Uygun Temsilciye Yönlendir
Gelen çağrıları belirlemiş olduğunuz zaman aralıklarına göre yalnızca uygun çalışanlara yönlendirilmesini sağlamak için ekip ve / veya bireysel çalışma saatlerini ayarlayabilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,zamana dayalı yönlendirme,
Yeteneğe Göre Yönlendirme
Gelen Çağrıları Deneyimli Temsilcilere Yönlendir
Gelen çağrıları öncelikle deneyimli personllere yönlendirerek, yeni başlayan ve deneyimi daha az olan temsilcilere yoğunluk olduğunda yada sadece belirlediğiniz çağrıların yönlenmesini sağlayabilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri, yeteneğe göre yönlendirme
Kaydı Duraklat-Devam Ettir
Arayanları Güvende Tut Kayıtları Geçici Duraklat
Gerektiğinde arama kaydını geçici olarak duraklatarak arayanların hassas bilgilerini güvende tutun.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,Kaydı Duraklat Devam Ettir,
Numara Çevirmeden Arayın
Rehberinizde Kayıtlı Kişileri Arayın
Rehberinizdeki kişileri veya CRM entegrasyonları üzerinden tek bir tıklama ile çağrı başlatarak hatalı numara çevirme durumunu ve tuşlama yaparak harcanan zaman kaybını önleyin.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,
Çağrı Sonrası Ara
Ekibinize Her Aramadan Sonra Zaman Verin
Ekibinize her aramadan sonra hızlı bir şekilde çağrı sonrası gerekli işlemlerini tamamlaması ve bir sonraki konuşmaya hazırlanmak için zaman verin.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,
Predictive Dialer
Aranılan Numara İçin 3 Farklı Özellik
Sistem üzerine yükleyeceğiniz dataları otomatik olarak ardı ardına hızlı bir şekilde arayarak belirleyeceğiniz yönteme göre temsilcilere bağlanmasını saplayabilirsiniz. Otomatik arama ile aşağıdaki üç yöntemi kullanabilirsiniz.
1. Aranılan numara açtığında çağrının doğrudan müsait olan temsilciye bağlanması
2. Aranılan numaraya önceden kaydedilmiş ses dosyası dinletilerek aranılan kişinin yaptığı tuşlamaya göre çağrının ilgili bölüme bağlanması
3. Aranılan kişiye belirli ses kaydı dinletilerek tuşlama yapması istenir, her numaranın yapacağı tuşlama sonuçları listelenir.
Bu yöntem bir anket çalışması, olabildiği gibi hizmetinizle ilgilenen kişileri ön filtreden geçirerek ilgisiz kişileri aramak yerine doğrudan potansiyel müşterileri aramak içinde kullanılır.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,
CRM Entegrasyonları
CRM İle İşlerinizin Kaydını ve Takibini Yapın
Kobikom Çağrı merkezi hizmetinin daha etkin kullanılması için gelişmiş birçok CRM yazılımı ile entegrasyon sağlamış durumdadır. Bu entegrasyonla iş takibiniz çağrının geldiği andan itibaren başlar ve işin tüm süreçlerinin CRM üzerine kayıt etme imkanı verir. Bir CRM entegrasyon sonucu aşağıdaki özellikleri kullanmış olursunuz.
1. Gelen çağrılarda arayan numara sisteminizde kayıtlı olması durumunda Kişi kartı ekranınızda Popap olarak belirir. Böylece aryanın kim olduğunu çağrıyı cevaplamadan görmüş olursunuz ve popa tıklayarak müşteri kartına kolay erişme imkanı elde edersiniz.
2. Yaptığınız görüşmelere ilişkin, arama tarihi, görüşme süresi, kiminle görüştüğü ve ses kayıtları, müşteri kartının altında otomatik olarak kayıt edilir. Bu bilgilerle müşterinizle hangi tarihte kimin görüştüğünü ve ne konuştuğunu CRM yazılımına eriştiğiniz her yerden erişmiş oluşturunuz.
Çağrı merkezi CRM entegrasyonu işinizin her aşamasında size büyük kolaylık sağlar ve zaman kazandırır.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,
SMS İle Ödeme Alma
SMS İle Ödeme Kolaylığı
Telefonla görüşme sırasında müşteriden güvenli ödeme alma yöntemi ile ödeme yapabilir ve anlık her iki taraf için oldukca hasas bir konudur. Görüşme sırasında müşterinize göndereceğiniz ödeme linki ile müşterinizden kart bilgisi talep etmeden ve hiçbir sorumluluk almadan ödemlerinizi kolayca alabilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,sms ile ödeme alma,
Çağrı Merkezi Analizi
Tüm Çağrılarınızı Tek Ekrandan Takip Edin
Bekleme süresi, servis seviyesi, gelen ve giden çağrı sayıları, cevapsız çağrı oranı ve toplam çağrı hacmi gibi tüm çağrı merkezi ölçümlerinizi tek bir yerden kuşbakışı takip edebilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,çağrı merkezi analizi,
Canlı Çağrı İzleme Ekranı
Gelen Giden Aramaları Anlık Takip Edin
Gelen ve giden çağrılarınızı saniyelik yenileme hızı ile canlı olarak izleyebilirsiniz. Kimin çağrıda olduğunu veya molaya çıktığını, dış aramamı yoksa dışardan gelen bir çağrıya mı cevap verdiğini ekran üzerinden anlık olarak görebilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,çağrı merkezi izleme ekranı,
Çağrı Sırasında Fısıldama
Personelinizin Çağrısına Dahil Olun
Canlı görüşme sırasında ekip arkadaşlarınızın çağrısına dahil olarak onları yönlendirebilirsiniz. Yaptığınız görüşmeyi sadece ikiniz arasında gerçekleşir müşteri bundan haberdar olmaz. Böylece bir ürün yada hizmet hakkında yanlış bir bilgi verdiğinizi gördüğünüzde anında müdahale edip zamanında tavsiye verebilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,çağrı sırasında fısıldama,
Görünen No Değiştirme
Her Aramalarınızda Görünen No Değişsin
Bulut Santraliniz üzerinden yaptığınız aramalarda karşıya görünür numarayı her çağrıda otomatik olarak farklı numara gösterecek şekilde ayarlayabilir veya manuel seçimle her numaraya belirli bir kısa kod tanımlayıp havuzunuzda olan numaralardan hangisi üzerinden çıkış yapmak isterseniz arayacağınız numaradan önce o numaranın kısa kodunu tuşlayıp sonrasında arayacağınız numarayı çevirerek istediğiniz numara üzerinden çıkış yapabilirsiniz. Örnek: 12 Kısa kod + Numara:05xx xxx xx xx. Etiketler; çağrı merkezi,çağrı merkezi çözümleri,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral görünen numara değiştirme özelliği
Mobil Uygulama
Çağrılarınızı İnternetin Olduğu Her Yerden Kullanın
Çağrılarınızı cep telefonunuza kuracağınız softphone uygulaması ile internetin olduğu her yerden kullanın. Grandstream Wave veya Zoiper Mobil Uygulamayı indirdikten sonra QR kodla kullanıcı bilgilerinizi kolayca tanımlayın ve kullanın.
Etiketler; Çağrı merkezi,Çağrı merkezi çözümleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral mobil kullanım özelliği,
Çağrı Ses Kaydı
Söz Uçar Yazı Kalır Deyimi Tarih Oldu :)
Bulut Santralin ses kaydı özelliği ile söz uçar yazı kalır deyimi tarih oldu. Santraliniz üzerinden gerçekleşen tüm gelen, giden ve hatta dahili görüşmelerinizi ses kaydı altına alarak müşteri hizmetleri deneyiminizi artırır, çalışanlarınızı denetleyebilir, müşterilerinizle oluşacak olası uzlaşmazlıkları ortadan kaldırabilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı ses kaydı özelliği,
Gelişmiş Raporlama
Çağrılarınızı Günlük, Haftalık, Aylık Takip Edin
Bulut Santraliniz üzerinde oluşan çağrıları günlük, haftalık, aylık veya belirli tarih aralığına göre gelen, giden çağrı, kaçan veya cevapsız çağrılarınızı görebilirsiniz. Bunlara ilave olarak çalışanlarınızın ve birimlerinizin çağrı süreleri ortalama görüşme sürelerini ve hatta çağrıların bekleme süreleri gibi gelişmiş bir çok seçeneklerle farklı rapor alma imkanına sahip olursunuz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral gelişmiş raporlama özelliği,
Çağrı Yönlendirme
Ulaşılmazsa, Cevap Yoksa, Meşgulse Yönlendir
Gelişmiş çağrı yönlendirme ile dahili numaranıza gelen çağrılarınızı, Ulaşılmazsa, Cevap Yoksa, Meşgulse veya Her Durumda Yönlendir seçenekleri ile kullanıcı partalınıza eriştiğiniz her yerden yönetebilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı yonlendirme özelliği,
Katmanlı IVR Yönetimi
IVR İle Farklı Senaryolar Oluşturun
Bulut Santralinize gelen çağrıların IVR teknolojisini katmanlı menü olarak ayarlayabilirsiniz. Bu sayede birden çok birime veya şubeye kendine özel IVR tanımı yaparak birden fazla karşılama anonsları, her tuşlama altına yeni IVR senaryoları oluşturabilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral katmanlı IVR yonetimi özelliği,
Online Faks
İnternetin Olduğu Her Yerden Faks Gönderip Alın
Faks göndermek ve almak artık çok daha kolay ve ekonomik. Faks makinesi ve kağıt olmadan. Online fax uygulamamız sayesinde bilgisayarlarınıza her hangi bir ek modül takmadan internetin olduğu her bilgisayardan faks gönderebilir ve gelen fakslarınızı mail adresine alabilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral online faks özelliği,
Tek Tıkla Arama
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral tek tıkla özelliği,
Zil Grubu
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral zil grubu özelliği,
DID Desteği
DID İle Masa Telefonu Kullanıcısına Doğrudan Erişin
Her kullanıcınıza doğrudan erişilebilir dış hat (numara) tanımlayarak müşterilerinizin temsilcilerinize ulaşmasını kolaylaştırın. Coğrafi alan kodunuza göre veya 0850 numara bloğumuzdan DID hizmeti alarak her masa telefonu kullanıcısını doğrudan erişilebilir hale getirin. DID Hizmeti kişiye özel numara anlamına gelir, dış aramalarda karşıya görünen numara geri arandığında çağrı santrali, sekretaryayı meşgul etmeden ve kuyrukta beklemeden doğrudan arayan kişinin telefonuna düşer.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral DID desteği özelliği,
Çağrı Bekletme
Gelen Çağrıyı Park Ederek Bekletmeye Alın
Bir aramayı park etmek, aramaları sanal bir konumda tutmanıza ve bunları sisteminizdeki herhangi bir masa telefonundan çekmenize olanak tanır. Arayan kişinin görüşeceği kişinin meşgul olması durumunda çağrıyı park ederek bekletmeye alabilir, görüşecek kişi müsait olduğunda park edilmiş çağrıyı üzerine alması sağlanabilir.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı bekletme özelliği,
Otomatik Karşılama
Dahili Numarayı Biliyorsanız Tuşlayın
Bulut Santralinizin otomatik karşılama özelliği ile gelen aramaları doğru ekiplere veya kişilere yönlendirin. Santrale bağlı numaralarınız arandığında "Satış için 1'e, Destek için 2'ye basın" diyerek, yada dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız seçeneğini sunarak çağrılarınızı ilgili birimlere, kişilere bağlanmasını sağlayarak sekretarya üzerinde yoğunluk oluşumunu azaltırsınız.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,otomatik karşılama özelliği,
Sevis Seviyesi Ölçümü
Çağrılarınızın % Kaçının Cevaplandığını Takip Edin
İşletmenize gelen çağrıların cevaplanması için önceden belirlemiş olduğunuz süreye göre servis seviyesi belirleyebilirsiniz. Bulut Santralinize gelen çağrılarınızın % kaçının belirlemiş olduğunuz süre içerisinde cevaplandığını görerek günlük servis seviyenizi ölçebilirsiniz. Müşterilerinizin gelen çağrılarına işletmenizde ne oranda hızlı yanıt verildiğini tek bakışta görmenizi, müşteri hizmetleri kalitenizi artırmak için olanak sağlar.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral servis seviyesi ölçümü özelliği,
Güvenlik Duvarı
Santralinize İzin Verdiğiniz IP Adresleri Erişsin
IP Santralinize dışardan izinsiz erişimin engellenmesi için kendi içinde güvenlik duvarı bulunmaktadır. Bu sayede santralinize sadece izin vermiş olduğunuz IP adresleri erişim sağlayabilir.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral güvenlik duvarı özelliği,
Mesai Saatleri
Mesai Saati Belirleyip, Çağrıları Sesli Karşıla, Yönlendir
Bulut santraliniz üzerinde çalışmış olduğunuz günleri ve zaman aralıklarını belirleyerek Bulut santralinizin bu zaman aralığında gelen çağrıları önceden yüklemiş olduğunuz sesli karşılama ile karşılayıp, sesli mesaja veya farklı numaralara yönlendirebilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral mesai saatleri özelliği,
Bekleme Müziği
Hatta Bekleyen Kişiye Müzik veya Anonslar Dinletin
İş hayatı için karşılama her daim önemlidir. İşletmenize gelen çağrılarınızı misafirlerinize gösterdiğiniz özenle karşılamanız için Santralinizde gelişmiş bir IVR yapısı, onlar hatta beklerken onların sıkılmayacağı bekleme müziği dinletme imkânı sağlar. Santral bekleme müziği olarak dilerseniz firmanız ile ilgili kampanya, bilgi mesajı gibi anonslar, dilerseniz firmanıza ait single veya dinlendirici şarkı dinletebilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral bekleme müziği özelliği,
Gösterge Paneli
Çağrılarınızı Günlük, Aylık, Haftalık Olarak Takip Edin
KobiPBX Bulut Santralinizde günlük, aylık, haftalık olarak gelen ve giden çağrılarınızın ayrı ayrı cevaplanan, cevaplanmayan sayılarını, arama maliyetlerinizi, saatlik, günlük olarak çağrı yoğunluğunuzu grafiksel olarak görüntüleyebilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral gosterge paneli özelliği,
Gelişmiş API Desteği
IP Servisimiz İle Gelişmiş Özellikleri Kullanın
Kobikom Bulut Santral üzerinde sağlamış olduğu neredeyse tüm özellikleri API servisi ile dış uygulamaların kullanmasına olanak tanımaktadır. API servisimizi kullanarak, çağrı başlatma, çağrı sonlandırma, çağrı bekletme çağrı transferi gibi gelişmiş özellikleri bile API üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral api desteği özelliği
Arayanı Öncelikleştirme
Belirlediğiniz Arayan Numaraları Öncelikleştirme
Bu özellik sayesinde bazı müşterilerinizi VIP olarak karşılayabilirsiniz. Belirleyeceğiniz numaralar aradığında çağrı kuyruğundaki bekleyen çağrıların önüne alarak öncelikli olarak cevaplamanız VIP müşteri hizmetleri sunmanıza olanak tanır.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral arayanı öncelikleştirme özelliği,
Hafızalı Çağrı Aktarımı
Santraliniz Gelen Son Çağrıyı İlgili Temsilciye Aktarır
Bu özellik sayesinde temsilcinizin aramış olduğu kişi işletmenizin ana numarasını geri aradığında Bulut santraliniz arayan numarayı en son kimin aradığını hafızasında tutarak gelen çağrıyı doğrudan ilgili temsilciye düşürür. Bu özellik arayan kişiye zaman tasarrufu sağlarken, şirket santralinizi de boşuna meşgul etmemiş olur.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral hafızalı çağrı aktarımı özelliği,
Canlı Operatör Paneli
Çağrı Yoğunluğunuzu Ekrandan Takip Edin
Kullanıcılarınızın meşgul ya da müsaitlik durumunu, sistem üzerinde var olan aktif çağrılarınızı gerçek zamanlı olarak izleyebilir, çağrı yoğunluğunuzu ekran üzerinden takip edebilirsiniz. Müsait olan dâhili aboneleri üzerine tıklayarak bilgisayar üzerinden çağrı başlatabilirsiniz. Ayrıca hangi kuyrukta kaç adet çağrı beklediğini, kuyrukta bekleme sürelerini anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral canlı operatör paneli özelliği
Maliyet Göstergesi
Maliyetlerinizi Anlık Olarak Takip Edin
Bulut santraliniz üzerinden yapılan görüşmelerinizin maliyetlerini anlık olarak görebilirsiniz. Bulut Santral hizmetinin yanı sıra VoIP hizmet sağlayıcı olarak hizmet verdiğimiz müşterilerimiz arama maliyetlerini ve paketlerinde kalan dakikaları anlık olarak görüntüleyebilirler.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral maliyet göstergesi özelliği,
TTS Entegrasyonu
TTS Yardımı İle Metinleri Sese Çevirin
TTS entegrasyon sayesinde web servis API aracılığı ile santrale gönderilen metinler TTS yardımı ile ses çevrilip anlık olarak okutulabilmektedir. Bu sayede CRM gibi farklı yazılımlardan alınan dinamik veriler ses dosyasına çevirip gerçek zamanlı olarak dinletebiliriz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral tts entegrasyonu özelliği,
Kaçan Çağrı Raporu
Geriye Dönük Kaçan Çağrıları Anlık Raporlayın
Kaçan çağrılar muhtemel iş kaybı anlamına gelir. Şirketinize gelen kaçan çağrıların listesini anlık olarak veya geriye dönük raporlayabilirsin. Kaçan çağrının hangi kuyrukta (birimde) ne kadar süre hatta bekleyip kapattığının ayrıntılı olarak görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca çağrıların kaçması durumunda mail veya mesaj yolu ile bildirimlerin almanız mümkün. Böylece yoğunluk nedeni ile sizin cevaplayamadığınız veya IVR’da beklemeyip hemen kapatan sabırsız potansiyel müşterilerinizi geri kazanma imkanı elde edersiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral kaçan çağrı raporu özelliği
Otomatik Raporlar
Çağrı Akışını Otomatik Raporlayın
Santraliniz üzerinde oluşan çağrı akışını günün saatlerine, haftanın veya ayın günlerine göre otomatik olarak belirleyeceğiniz gün ve saatte mail adresine alabilirsiniz. Sadece dışardan içeriye gelen çağrılar, sadece dahililer arası yapılan çağrılar, kaçan çağrılar olarak ayrı ayrı ayrı otomatik raporlar oluşturabilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral otomatik rapor özelliği,
Beni Takip Et
Gelen Çağrıya Cevap Veremediğinizde Cebinize Aktarır
İş dünyası her daim çağrıya cevap vermeyi gerektirse de maalesef her zaman masamızda olamıyor ve çağrıya cevap veremeyebiliyoruz. Bu özellik sayesinde Bulut Santraliniz size gelen çağrıları belirleyeceğiniz süre içeresinde cevap veremediğinizde otomatik olarak cebinize aktarır. Bu sayede yerinizde olmadığınız için çağrı ve belki de potansiyel müşteri kaçırmamış olursunuz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral beni takip et özelliği
Çoklu Tele Konferans
Onlarca Kişiye Telekonferans Oluşturabilirsiniz
Santraliniz üzerinden aynı anda 10'larca kişi ile aynı anda konferans görüşmesi yapabilir, yaptığınız telekonferans görüşmeleri bir sonraki görüşmeler için sınırsız sayıda konferans odası olarak kayıt edebilirsiniz. Birçok kişinin katılımı ile gerçekleşecek görüşmelerinizi telekonferans yöntemi ile gerçekleştirerek zamandan tasarruf edersiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral telekonferans özelliği
Görüntülü Konuşma
SIP Uyumlu Cihaz ile Görüntülü Konuşma Başlatabilirsiniz
Görüntülü konuma uyumluluğu olan cihazlarla veya Softphone uygulamanız ile dahili kullanıcılarınız arasında H264 kodeği desteği ile yüksek çözünürlükte görüntülü konuşmalar gerçekleştirebilirsiniz. Eş zamanlı görüntülü konuşma sayınız donanımınızın desteklediği sayıyla eşit olacaktır.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral görüntülü konuşma özelliği,
Rahatsız Etmeyin
Gelen Çağrıyı Devre Dışı Bırak Müsait Olduğunda Ara
Toplantınız veya özel görüşmeleriniz olduğu zaman aralığında Bulut Santraliniz üzerindeki dahili numaranıza gelen çağrıları tek tuşla geçici olarak devre dışı bırakabilirsiniz. Daha sonra bu sürede sizi kimin aradığını cevapsız çağrılarınızdan görebilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral rahatsız etmeyin özelliği
Bulut Tabanlı İletişim
Bulut Santral ile Eski Bakır Kablo Altyapısından Kurtulun
İletişim altyapınızı Buluta taşıyarak geleneksel bakır kablo altyapısı ile çalışan telefon hatlarının aksine her zaman her yerden kullanım kolaylığını elde edin. Normal şartlarda sabit hattınızı fiziki kablonun olduğu adreste kullanabilirken bulutla her yerde kullanın.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral bulut tabanlı iletişim özelliği,
Çağrı Transferi
Danışarak Çağrı Aktar veya Kör Aktar
Santralin temel özelliklerinden olan çağrı transferini, Bulut Santral üzerinde danışarak çağrı aktarma ve kör aktarma olarak iki farklı yöntemle uygulayabilirsiniz. Danışarak çağrı aktarımı yönteminde çağrı aktaracağınız kişiyle öncesinde görüşüp sonrasında çağrı aktarımı gerçekleştirebilirken, kör aktarma yönteminde çağrıyı aktaracağınız kişiye görüşmeden doğrudan aktarmış olursunuz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı transferi özelliği
Kaçan Çağrı Bildirimi
Kaçan Çağrılarda Mail veya Mesajla Bildirim Alın
Şirketinize gelen çağrıların kaçması durumunda mail veya mesaj yolu ile bildirimlerin alın. Böylece yoğunluk nedeni ile sizin cevaplayamadığınız veya IVR’da beklemeyip hemen kapatan sabırsız potansiyel müşterilerinizi geri kazanma imkanı elde edersiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı bildirimi özelliği
Çağrı Sırası Bildirimi
Çağrı Sırasında Kuyruktaki Kişiye Kaçıncı Sırada Belirt
Gelen çağrılarda, temsilcilerinizden biri konuşmak için uygun olana kadar kuyrukta bekleyen kişiye bekleyenler arasında kaçıncı sırada olduğunu belirtmek çağrı merkezlerinde sıklıkla uygulanan bir yöntemdir.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,çağrı sırası bildirimi,
Arayan No Gösterme
Reberinizde Kayıtlı İse Kimin Aradığını Görebilirsiniz
Bu özellik sayesinde cevaplamadan önce sizi kimin aradığını görmüş olursunuz. Adres defterinizde kayıtlı kişilerin araması durumunda doğrudan kayıtlı ismi ile görme imkanı elde edersiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral arayan numara gösterme özelliği,
Sesli Posta VM
Sizin Kimin Aradığını ve Braktığı Mesajdan Haberdar Ol
Hafta sonu, tatillerde genel olarak telefonlarınıza cevap veremediğiniz zamanlarda sizi arayanları sesli mesajınız servisine yönlendirerek sizi kimin aradığını ve ne mesaj bıraktığından haberdar olun. KobiPBX IP Santrali’n VoiceMail özelliği sayesinde sizi arayanların numara ve bırakmış oldukları mesajları Mp3 formatında mail adresinize yönlenir.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral sesli posta vm özelliği,
Sesli ve Yazılı Mesaj
Sesli Mesajlarınızın Yazılı Dökümleri Mail Adresinize Gider
Sesli mesajlarınızın yazılı dökümlerini doğrudan e-posta gelen kutunuza alın. Böylece aynı sesli mesajı bir kaç kez dinlemek yerine, önemli ayrıntıları yakalamak için size bırakılan mesajı okuma imkanı elde edersiniz. Sesli mesajlarınız KobiPBX Bulut santralin TTS entegrasyonu sayesinde metine çevirip belirttiğiniz mail adresinize alabilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral sesli ve yazılı mesaj özelliği,
Kullanıcı Portalı
Kullanıcı Sadece Kendi Çağrı ve Faks Geçmişini Görsün
Her kullanıcınıza belirlemiş olduğunuz yetkiler dahilinde kendi portalını kullanma hakkı verebilir, kullanıcıların kendi ekranlarında sadece kendi çağrı geçmişlerini veya faks geçmişini görmenizi sağlayın.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,Kullanıcı Portalı,
Yönetici Portalı
Tüm Telefon ve Kullanıcı Yetkinizi Tek Portaldan Yapın
Tüm telefon sisteminizi ve kullanıcı yetkilerinizi tek bir portal üzerinden yönetin. Çalışanların dış arama yetki türlerini ayarlayabilir yeni kullanıcılar oluşturup kısıtlayabilirsiniz. Yapılan dış arama maliyetleriniz kullanmış olduğunuz paket dakika miktarını ve hesabınızda kalan dakikalarınızı sistem üzerinden anlık olarak görüntüleyin.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,Yönetici Portalı,
Ücretsiz SIP Numara Tahsisi
SIP Uyumlu Numara İle Gelişmiş Özelliklerden Yararlanın
Çağrı merkezinize 0212,0312 gibi Yerel alan kodunuza göre, 0850 konumundan bağımsız numara veya 0800 ücretsiz müşteri hizmeleri numarası alarak tek numara üzerinden eş zamanlı sınırsız çağrı yönetimini yapabilirsiniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,0800 ucretsiz numara,ucretsiz sip numara tahsisi,eş zamanlı sınırsız çağrı,
Uluslararası SIP Numaralar
Herhangi Ülkeden Adınıza SIP Numara Temin Edebiliriz
Dilerseniz işletmenizin faaliyet gösterdiği herhangi bir ülkedede iş ortaklarımız üzerinden sizin adınıza SIP numaraları temin edebilmekteyiz. Ekibiniz Türkiyede çalışsa bile 100'den fazla ülkede işletmeniz için yerel ve uluslararası numaralar talep edebilirisniz.
Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,uluslararası sip numara,uluslararası numaralar,sip numara,