Çağrı Merkezi Yazılımı - Programı Fiyatları | KobiKom A.Ş.

Modern Ekipler İçin

Tasarlanmış

Çağrı Merkezi

Yazılımı

Bulut Tabanlı 
Çağrı Merkezi Çözümleri

Bulut Tabanlı Çağrı Merkezi Çözümleri


Rekabetin giderek arttığı son yıllarda özellikle hizmet sektöründe faaliyetlerini sürdüren işletmeler için müşteri memnuniyetini artırmak büyük önem kazınmış durumda. Satış sonrası müşteri hizmetleri, teknik destek, potansiyel müşterilere daha kısa sürede ulaşmak, Pazar araştırması, ürün tanıtımı ve satışı yapmak gibi birçok farklı sebeple firmalar çağrı merkezi çözümlerinden faydalanmaktadırlar.

Kobikom, çağrı merkezi müşterilerine yüksek ses kalitesi ile mümkün olan en uygun fiyat tarifeleri üzerinden kesintisiz ses hizmet sağlamaktadır. Aynı zamanda çağrı merkezlerine gelişmiş ve gereken tüm özellikleri içinde bulunduran bir çağrı merkezi platformu sunar.

Kobikom’un çağrı merkezi yazılımı, her ölçekteki işletme için esnek, uygun fiyatlı ve kullanımı kolay olan bulut iletişim merkezi platformudur. Çağrı merkezi temsilcilerinizi, telefon numaralarınızı, müşteri hizmetleri ölçümlerinizi, çağrı yönlendirme kurallarınızı ve daha fazlasını internet bağlantısıyla her yerden kolayca yönetebilirsiniz. Kurulum ücreti, aylık yada yıllık bakım ücreti, güncelleme ücretleri yok. Kullandığınız kullanıcı sayınıza göre aylık ödeyin.

Avantajları

Çağrı Merkezi Kurulumu Düşündüğünüzden Çok Daha Kolay



Çağrı merkezi çözümlerinin kurulumu için teknik bilgiye ve desteğe ihtiyacınız yok. Kobikom’un bulut çağrı merkezi yazılım çözümleri ile bugün konuşmaya başlamak için ihtiyacınız olan şeyler, bilgisayar, kulaklık ve internet bağlantısıdır.

Çağrı Merkezi Kurulumu 
Düşündüğünüzden Çok Daha Kolay
  • özellikler

    ÖZELLİKLER

  • avantajlar

    AVANTAJLAR

Kara Liste Özelliği

İstemediğiniz Numaraları Engelleyin

Spam arayanları ve botları ortadan kaldırın, böylece istemediğiniz numaraların sizi aramasını engelleyerek işletmenizin ilgilendiği konulara daha fazla odaklanabilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,kara liste özelliği,

Bekleme Süresi Belirtme

Kuyruktaki Kişiye Ortalama Bekleme Süresi Belirt

Gelen çağrılarda, temsilcilerinizden biri konuşmak için uygun olana kadar kuyrukta bekleyen kişiye ortalama bekleme süresini belirtebilirsiniz. Bu süre, çağrıların ortalama bekleme süresi ve konuşma sürelerinin ortalaması üzerinden hesaplanarak verilmektedir.

Etiketler; Çağrı Merkezi, Çağrı Merkezi Özellikleri,bekleme süresi belirtme,

Geri Arama Seçeneği (CallBack)

Yoğunlukta Geri Aranma Talebi Braktırın

Gelen çağrıların yoğun olduğu zamanlarda arayan kişilere herhangi bir tuşlama yaptırıp, geri aranma talebi bırakmalarını sağlayabilirsiniz. Böylece müşterileriniz santralde uzun süre bekleyerek zaman kaybetmemiş ve santrali gereksiz meşgul etmemiş olurlar. Müsait olan temsilcisi sayısı sizin önceden belirlediğiniz sayıya geldiğinde geri aranma talebi bırakan kişiler santral tarafından otomatik olarak kayıt sırasına göre aranarak müsait olan temsilcilere aktarılır. Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,geri arama seçeneği,

Çağrı Dağılımı Grupları

Gelen Çağrıları Seçtiğiniz Gruba Yönlendirin

Çağrıları arayan ülke numarasına göre, seçtiği dile, beceriye veya istediğiniz herhangi bir özelliğe göre gruplandırılmış ekiplere yönlendirebilirsiniz. Böyle arayan kişiler doğrudan doğru ekip ve kişilerle görüşmüş olurlar.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,did dağılım gurupları,

Paralel Aramalar

Aynı Anda Üçüncü Kişiye Ayrı Bir Görüşme Başlat

Mevcut görüşmenizi beklemeye alarak, aynı anda üçüncü bir kişiyle ayrı bir görüşme başlatın. Dilerseniz çağrıları birleştirip konferans yapabilir, dilerseniz çağrıyı aradığınız kişiye transfer edebilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,paralel aramalar

Anket Yönetimi

Hizmet Kalitenizi Artırın

Temsilcilerin başarılarını vurgulayın, olumlu müşteri geri bildirimi alan temsilcileri tanıyın ve ödüllendirin. Böylece temsilcilerin kendi kendine koçluk yapmasını ve iyileştirme fırsatlarını vermiş olursunuz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri, anket yonetimi

Eş zamanlı Sınırsız Çağrı

Aynı Telefon Numaranızla Sınırsız Çağrı İmkanı

Aynı telefon numarasıyla aynı anda istediğiniz kadar çağrı alın veya yapın. Böylece çağrı merkezinizde GSM Gatewaylar, yada sim kartlarla uğraşmamış olursunuz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri, sınırsız eş zamanlı çağrı,

Saniye Bazlı Ücretlendirme

Konuştuğunuz Süre Kadar Ödeme Yapın

Çağrı merkezinizden yaptığınız dış aramalar karşılığında tam olarak konuştuğunuz süre kadar ödeme yapmış olursunuz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri, saniye bazlı ücretlendirme,

Zamana Dayalı Yönlendirme

Zamana Dayalı Uygun Temsilciye Yönlendir

Gelen çağrıları belirlemiş olduğunuz zaman aralıklarına göre yalnızca uygun çalışanlara yönlendirilmesini sağlamak için ekip ve / veya bireysel çalışma saatlerini ayarlayabilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,zamana dayalı yönlendirme,

Yeteneğe Göre Yönlendirme

Gelen Çağrıları Deneyimli Temsilcilere Yönlendir

Gelen çağrıları öncelikle deneyimli personllere yönlendirerek, yeni başlayan ve deneyimi daha az olan temsilcilere yoğunluk olduğunda yada sadece belirlediğiniz çağrıların yönlenmesini sağlayabilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri, yeteneğe göre yönlendirme

Kaydı Duraklat-Devam Ettir

Arayanları Güvende Tut Kayıtları Geçici Duraklat

Gerektiğinde arama kaydını geçici olarak duraklatarak arayanların hassas bilgilerini güvende tutun.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,Kaydı Duraklat Devam Ettir,

Numara Çevirmeden Arayın

Rehberinizde Kayıtlı Kişileri Arayın 

Rehberinizdeki kişileri veya CRM entegrasyonları üzerinden tek bir tıklama ile çağrı başlatarak hatalı numara çevirme durumunu ve tuşlama yaparak harcanan zaman kaybını önleyin.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,

Çağrı Sonrası Ara

Ekibinize Her Aramadan Sonra Zaman Verin

Ekibinize her aramadan sonra hızlı bir şekilde çağrı sonrası gerekli işlemlerini tamamlaması ve bir sonraki konuşmaya hazırlanmak için zaman verin.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,

Predictive Dialer

Aranılan Numara İçin 3 Farklı Özellik 

Sistem üzerine yükleyeceğiniz dataları otomatik olarak ardı ardına hızlı bir şekilde arayarak belirleyeceğiniz yönteme göre temsilcilere bağlanmasını saplayabilirsiniz. Otomatik arama ile aşağıdaki üç yöntemi kullanabilirsiniz.

1. Aranılan numara açtığında çağrının doğrudan müsait olan temsilciye bağlanması

2. Aranılan numaraya önceden kaydedilmiş ses dosyası dinletilerek aranılan kişinin yaptığı tuşlamaya göre çağrının ilgili bölüme bağlanması

3. Aranılan kişiye belirli ses kaydı dinletilerek tuşlama yapması istenir, her numaranın yapacağı tuşlama sonuçları listelenir.

Bu yöntem bir anket çalışması, olabildiği gibi hizmetinizle ilgilenen kişileri ön filtreden geçirerek ilgisiz kişileri aramak yerine doğrudan potansiyel müşterileri aramak içinde kullanılır.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,

CRM Entegrasyonları

CRM İle İşlerinizin Kaydını ve Takibini Yapın

Kobikom Çağrı merkezi hizmetinin daha etkin kullanılması için gelişmiş birçok CRM yazılımı ile entegrasyon sağlamış durumdadır. Bu entegrasyonla iş takibiniz çağrının geldiği andan itibaren başlar ve işin tüm süreçlerinin CRM üzerine kayıt etme imkanı verir. Bir CRM entegrasyon sonucu aşağıdaki özellikleri kullanmış olursunuz.

1. Gelen çağrılarda arayan numara sisteminizde kayıtlı olması durumunda Kişi kartı ekranınızda Popap olarak belirir. Böylece aryanın kim olduğunu çağrıyı cevaplamadan görmüş olursunuz ve popa tıklayarak müşteri kartına kolay erişme imkanı elde edersiniz.

2. Yaptığınız görüşmelere ilişkin, arama tarihi, görüşme süresi, kiminle görüştüğü ve ses kayıtları, müşteri kartının altında otomatik olarak kayıt edilir. Bu bilgilerle müşterinizle hangi tarihte kimin görüştüğünü ve ne konuştuğunu CRM yazılımına eriştiğiniz her yerden erişmiş oluşturunuz.

Çağrı merkezi CRM entegrasyonu işinizin her aşamasında size büyük kolaylık sağlar ve zaman kazandırır.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,

SMS İle Ödeme Alma

SMS İle Ödeme Kolaylığı

Telefonla görüşme sırasında müşteriden güvenli ödeme alma yöntemi ile ödeme yapabilir ve anlık her iki taraf için oldukca hasas bir konudur. Görüşme sırasında müşterinize göndereceğiniz ödeme linki ile müşterinizden kart bilgisi talep etmeden ve hiçbir sorumluluk almadan ödemlerinizi kolayca alabilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,sms ile ödeme alma,

Çağrı Merkezi Analizi

Tüm Çağrılarınızı Tek Ekrandan Takip Edin

Bekleme süresi, servis seviyesi, gelen ve giden çağrı sayıları, cevapsız çağrı oranı ve toplam çağrı hacmi gibi tüm çağrı merkezi ölçümlerinizi tek bir yerden kuşbakışı takip edebilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,çağrı merkezi analizi,

Canlı Çağrı İzleme Ekranı

Gelen Giden Aramaları Anlık Takip Edin

Gelen ve giden çağrılarınızı saniyelik yenileme hızı ile canlı olarak izleyebilirsiniz. Kimin çağrıda olduğunu veya molaya çıktığını, dış aramamı yoksa dışardan gelen bir çağrıya mı cevap verdiğini ekran üzerinden anlık olarak görebilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,çağrı merkezi izleme ekranı,

Çağrı Sırasında Fısıldama

Personelinizin Çağrısına Dahil Olun

Canlı görüşme sırasında ekip arkadaşlarınızın çağrısına dahil olarak onları yönlendirebilirsiniz. Yaptığınız görüşmeyi sadece ikiniz arasında gerçekleşir müşteri bundan haberdar olmaz. Böylece bir ürün yada hizmet hakkında yanlış bir bilgi verdiğinizi gördüğünüzde anında müdahale edip zamanında tavsiye verebilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,çağrı sırasında fısıldama,

Görünen No Değiştirme

Her Aramalarınızda Görünen No Değişsin

Bulut Santraliniz üzerinden yaptığınız aramalarda karşıya görünür numarayı her çağrıda otomatik olarak farklı numara gösterecek şekilde ayarlayabilir veya manuel seçimle her numaraya belirli bir kısa kod tanımlayıp havuzunuzda olan numaralardan hangisi üzerinden çıkış yapmak isterseniz arayacağınız numaradan önce o numaranın kısa kodunu tuşlayıp sonrasında arayacağınız numarayı çevirerek istediğiniz numara üzerinden çıkış yapabilirsiniz. Örnek: 12 Kısa kod + Numara:05xx xxx xx xx. Etiketler; çağrı merkezi,çağrı merkezi çözümleri,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral görünen numara değiştirme özelliği

Mobil Uygulama

Çağrılarınızı İnternetin Olduğu Her Yerden Kullanın

Çağrılarınızı cep telefonunuza kuracağınız softphone uygulaması ile internetin olduğu her yerden kullanın. Grandstream Wave veya Zoiper Mobil Uygulamayı indirdikten sonra QR kodla kullanıcı bilgilerinizi kolayca tanımlayın ve kullanın.

Etiketler; Çağrı merkezi,Çağrı merkezi çözümleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral mobil kullanım özelliği,

Çağrı Ses Kaydı

Söz Uçar Yazı Kalır Deyimi Tarih Oldu :)

Bulut Santralin ses kaydı özelliği ile söz uçar yazı kalır deyimi tarih oldu. Santraliniz üzerinden gerçekleşen tüm gelen, giden ve hatta dahili görüşmelerinizi ses kaydı altına alarak müşteri hizmetleri deneyiminizi artırır, çalışanlarınızı denetleyebilir, müşterilerinizle oluşacak olası uzlaşmazlıkları ortadan kaldırabilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı ses kaydı özelliği,

Gelişmiş Raporlama

Çağrılarınızı Günlük, Haftalık, Aylık Takip Edin

Bulut Santraliniz üzerinde oluşan çağrıları günlük, haftalık, aylık veya belirli tarih aralığına göre gelen, giden çağrı, kaçan veya cevapsız çağrılarınızı görebilirsiniz. Bunlara ilave olarak çalışanlarınızın ve birimlerinizin çağrı süreleri ortalama görüşme sürelerini ve hatta çağrıların bekleme süreleri gibi gelişmiş bir çok seçeneklerle farklı rapor alma imkanına sahip olursunuz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral gelişmiş raporlama özelliği,

Çağrı Yönlendirme

Ulaşılmazsa, Cevap Yoksa, Meşgulse Yönlendir

Gelişmiş çağrı yönlendirme ile dahili numaranıza gelen çağrılarınızı, Ulaşılmazsa, Cevap Yoksa, Meşgulse veya Her Durumda Yönlendir seçenekleri ile kullanıcı partalınıza eriştiğiniz her yerden yönetebilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı yonlendirme özelliği,

Katmanlı IVR Yönetimi

IVR İle Farklı Senaryolar Oluşturun

Bulut Santralinize gelen çağrıların IVR teknolojisini katmanlı menü olarak ayarlayabilirsiniz. Bu sayede birden çok birime veya şubeye kendine özel IVR tanımı yaparak birden fazla karşılama anonsları, her tuşlama altına yeni IVR senaryoları oluşturabilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral katmanlı IVR yonetimi özelliği,

Online Faks

İnternetin Olduğu Her Yerden Faks Gönderip Alın

Faks göndermek ve almak artık çok daha kolay ve ekonomik. Faks makinesi ve kağıt olmadan. Online fax uygulamamız sayesinde bilgisayarlarınıza her hangi bir ek modül takmadan internetin olduğu her bilgisayardan faks gönderebilir ve gelen fakslarınızı mail adresine alabilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral online faks özelliği,

Tek Tıkla Arama

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral tek tıkla özelliği,

Zil Grubu

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral zil grubu özelliği,

DID Desteği

DID İle Masa Telefonu Kullanıcısına Doğrudan Erişin

Her kullanıcınıza doğrudan erişilebilir dış hat (numara) tanımlayarak müşterilerinizin temsilcilerinize ulaşmasını kolaylaştırın. Coğrafi alan kodunuza göre veya 0850 numara bloğumuzdan DID hizmeti alarak her masa telefonu kullanıcısını doğrudan erişilebilir hale getirin. DID Hizmeti kişiye özel numara anlamına gelir, dış aramalarda karşıya görünen numara geri arandığında çağrı santrali, sekretaryayı meşgul etmeden ve kuyrukta beklemeden doğrudan arayan kişinin telefonuna düşer.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral DID desteği özelliği,

Çağrı Bekletme

Gelen Çağrıyı Park Ederek Bekletmeye Alın

Bir aramayı park etmek, aramaları sanal bir konumda tutmanıza ve bunları sisteminizdeki herhangi bir masa telefonundan çekmenize olanak tanır. Arayan kişinin görüşeceği kişinin meşgul olması durumunda çağrıyı park ederek bekletmeye alabilir, görüşecek kişi müsait olduğunda park edilmiş çağrıyı üzerine alması sağlanabilir.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı bekletme özelliği,

Otomatik Karşılama

Dahili Numarayı Biliyorsanız Tuşlayın

Bulut Santralinizin otomatik karşılama özelliği ile gelen aramaları doğru ekiplere veya kişilere yönlendirin. Santrale bağlı numaralarınız arandığında "Satış için 1'e, Destek için 2'ye basın" diyerek, yada dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız seçeneğini sunarak çağrılarınızı ilgili birimlere, kişilere bağlanmasını sağlayarak sekretarya üzerinde yoğunluk oluşumunu azaltırsınız.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,otomatik karşılama özelliği,

Sevis Seviyesi Ölçümü

Çağrılarınızın % Kaçının Cevaplandığını Takip Edin

İşletmenize gelen çağrıların cevaplanması için önceden belirlemiş olduğunuz süreye göre servis seviyesi belirleyebilirsiniz. Bulut Santralinize gelen çağrılarınızın % kaçının belirlemiş olduğunuz süre içerisinde cevaplandığını görerek günlük servis seviyenizi ölçebilirsiniz. Müşterilerinizin gelen çağrılarına işletmenizde ne oranda hızlı yanıt verildiğini tek bakışta görmenizi, müşteri hizmetleri kalitenizi artırmak için olanak sağlar.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral servis seviyesi ölçümü özelliği,

Güvenlik Duvarı

Santralinize İzin Verdiğiniz IP Adresleri Erişsin

IP Santralinize dışardan izinsiz erişimin engellenmesi için kendi içinde güvenlik duvarı bulunmaktadır. Bu sayede santralinize sadece izin vermiş olduğunuz IP adresleri erişim sağlayabilir.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral güvenlik duvarı özelliği,

Mesai Saatleri

Mesai Saati Belirleyip, Çağrıları Sesli Karşıla, Yönlendir

Bulut santraliniz üzerinde çalışmış olduğunuz günleri ve zaman aralıklarını belirleyerek Bulut santralinizin bu zaman aralığında gelen çağrıları önceden yüklemiş olduğunuz sesli karşılama ile karşılayıp, sesli mesaja veya farklı numaralara yönlendirebilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral mesai saatleri özelliği,

Bekleme Müziği

Hatta Bekleyen Kişiye Müzik veya Anonslar Dinletin

İş hayatı için karşılama her daim önemlidir. İşletmenize gelen çağrılarınızı misafirlerinize gösterdiğiniz özenle karşılamanız için Santralinizde gelişmiş bir IVR yapısı, onlar hatta beklerken onların sıkılmayacağı bekleme müziği dinletme imkânı sağlar. Santral bekleme müziği olarak dilerseniz firmanız ile ilgili kampanya, bilgi mesajı gibi anonslar, dilerseniz firmanıza ait single veya dinlendirici şarkı dinletebilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral bekleme müziği özelliği,

Gösterge Paneli

Çağrılarınızı Günlük, Aylık, Haftalık Olarak Takip Edin

KobiPBX Bulut Santralinizde günlük, aylık, haftalık olarak gelen ve giden çağrılarınızın ayrı ayrı cevaplanan, cevaplanmayan sayılarını, arama maliyetlerinizi, saatlik, günlük olarak çağrı yoğunluğunuzu grafiksel olarak görüntüleyebilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral gosterge paneli özelliği,

Gelişmiş API Desteği

IP Servisimiz İle Gelişmiş Özellikleri Kullanın

Kobikom Bulut Santral üzerinde sağlamış olduğu neredeyse tüm özellikleri API servisi ile dış uygulamaların kullanmasına olanak tanımaktadır. API servisimizi kullanarak, çağrı başlatma, çağrı sonlandırma, çağrı bekletme çağrı transferi gibi gelişmiş özellikleri bile API üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral api desteği özelliği

Arayanı Öncelikleştirme

Belirlediğiniz Arayan Numaraları Öncelikleştirme

Bu özellik sayesinde bazı müşterilerinizi VIP olarak karşılayabilirsiniz. Belirleyeceğiniz numaralar aradığında çağrı kuyruğundaki bekleyen çağrıların önüne alarak öncelikli olarak cevaplamanız VIP müşteri hizmetleri sunmanıza olanak tanır.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral arayanı öncelikleştirme özelliği,

Hafızalı Çağrı Aktarımı

Santraliniz Gelen Son Çağrıyı İlgili Temsilciye Aktarır

Bu özellik sayesinde temsilcinizin aramış olduğu kişi işletmenizin ana numarasını geri aradığında Bulut santraliniz arayan numarayı en son kimin aradığını hafızasında tutarak gelen çağrıyı doğrudan ilgili temsilciye düşürür. Bu özellik arayan kişiye zaman tasarrufu sağlarken, şirket santralinizi de boşuna meşgul etmemiş olur.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral hafızalı çağrı aktarımı özelliği,

Canlı Operatör Paneli

Çağrı Yoğunluğunuzu Ekrandan Takip Edin

Kullanıcılarınızın meşgul ya da müsaitlik durumunu, sistem üzerinde var olan aktif çağrılarınızı gerçek zamanlı olarak izleyebilir, çağrı yoğunluğunuzu ekran üzerinden takip edebilirsiniz. Müsait olan dâhili aboneleri üzerine tıklayarak bilgisayar üzerinden çağrı başlatabilirsiniz. Ayrıca hangi kuyrukta kaç adet çağrı beklediğini, kuyrukta bekleme sürelerini anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral canlı operatör paneli özelliği

Maliyet Göstergesi

Maliyetlerinizi Anlık Olarak Takip Edin

Bulut santraliniz üzerinden yapılan görüşmelerinizin maliyetlerini anlık olarak görebilirsiniz. Bulut Santral hizmetinin yanı sıra VoIP hizmet sağlayıcı olarak hizmet verdiğimiz müşterilerimiz arama maliyetlerini ve paketlerinde kalan dakikaları anlık olarak görüntüleyebilirler.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral maliyet göstergesi özelliği,

TTS Entegrasyonu

TTS  Yardımı İle Metinleri Sese Çevirin

TTS entegrasyon sayesinde web servis API aracılığı ile santrale gönderilen metinler TTS yardımı ile ses çevrilip anlık olarak okutulabilmektedir. Bu sayede CRM gibi farklı yazılımlardan alınan dinamik veriler ses dosyasına çevirip gerçek zamanlı olarak dinletebiliriz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral tts entegrasyonu özelliği,

Kaçan Çağrı Raporu

Geriye Dönük Kaçan Çağrıları Anlık Raporlayın

Kaçan çağrılar muhtemel iş kaybı anlamına gelir. Şirketinize gelen kaçan çağrıların listesini anlık olarak veya geriye dönük raporlayabilirsin. Kaçan çağrının hangi kuyrukta (birimde) ne kadar süre hatta bekleyip kapattığının ayrıntılı olarak görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca çağrıların kaçması durumunda mail veya mesaj yolu ile bildirimlerin almanız mümkün. Böylece yoğunluk nedeni ile sizin cevaplayamadığınız veya IVR’da beklemeyip hemen kapatan sabırsız potansiyel müşterilerinizi geri kazanma imkanı elde edersiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral kaçan çağrı raporu özelliği

Otomatik Raporlar

Çağrı Akışını Otomatik Raporlayın

Santraliniz üzerinde oluşan çağrı akışını günün saatlerine, haftanın veya ayın günlerine göre otomatik olarak belirleyeceğiniz gün ve saatte mail adresine alabilirsiniz. Sadece dışardan içeriye gelen çağrılar, sadece dahililer arası yapılan çağrılar, kaçan çağrılar olarak ayrı ayrı ayrı otomatik raporlar oluşturabilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral otomatik rapor özelliği,

Beni Takip Et

Gelen Çağrıya Cevap Veremediğinizde Cebinize Aktarır

İş dünyası her daim çağrıya cevap vermeyi gerektirse de maalesef her zaman masamızda olamıyor ve çağrıya cevap veremeyebiliyoruz. Bu özellik sayesinde Bulut Santraliniz size gelen çağrıları belirleyeceğiniz süre içeresinde cevap veremediğinizde otomatik olarak cebinize aktarır. Bu sayede yerinizde olmadığınız için çağrı ve belki de potansiyel müşteri kaçırmamış olursunuz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral beni takip et özelliği

Çoklu Tele Konferans

Onlarca Kişiye Telekonferans Oluşturabilirsiniz

Santraliniz üzerinden aynı anda 10'larca kişi ile aynı anda konferans görüşmesi yapabilir, yaptığınız telekonferans görüşmeleri bir sonraki görüşmeler için sınırsız sayıda konferans odası olarak kayıt edebilirsiniz. Birçok kişinin katılımı ile gerçekleşecek görüşmelerinizi telekonferans yöntemi ile gerçekleştirerek zamandan tasarruf edersiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral telekonferans özelliği

Görüntülü Konuşma

SIP Uyumlu Cihaz ile Görüntülü Konuşma Başlatabilirsiniz

Görüntülü konuma uyumluluğu olan cihazlarla veya Softphone uygulamanız ile dahili kullanıcılarınız arasında H264 kodeği desteği ile yüksek çözünürlükte görüntülü konuşmalar gerçekleştirebilirsiniz. Eş zamanlı görüntülü konuşma sayınız donanımınızın desteklediği sayıyla eşit olacaktır.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral görüntülü konuşma özelliği,

Rahatsız Etmeyin

Gelen Çağrıyı Devre Dışı Bırak Müsait Olduğunda Ara

Toplantınız veya özel görüşmeleriniz olduğu zaman aralığında Bulut Santraliniz üzerindeki dahili numaranıza gelen çağrıları tek tuşla geçici olarak devre dışı bırakabilirsiniz. Daha sonra bu sürede sizi kimin aradığını cevapsız çağrılarınızdan görebilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral rahatsız etmeyin özelliği

Bulut Tabanlı İletişim

Bulut Santral ile Eski Bakır Kablo Altyapısından Kurtulun

İletişim altyapınızı Buluta taşıyarak geleneksel bakır kablo altyapısı ile çalışan telefon hatlarının aksine her zaman her yerden kullanım kolaylığını elde edin. Normal şartlarda sabit hattınızı fiziki kablonun olduğu adreste kullanabilirken bulutla her yerde kullanın.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral bulut tabanlı iletişim özelliği,

Çağrı Transferi

Danışarak  Çağrı Aktar veya Kör Aktar

Santralin temel özelliklerinden olan çağrı transferini, Bulut Santral üzerinde danışarak çağrı aktarma ve kör aktarma olarak iki farklı yöntemle uygulayabilirsiniz. Danışarak çağrı aktarımı yönteminde çağrı aktaracağınız kişiyle öncesinde görüşüp sonrasında çağrı aktarımı gerçekleştirebilirken, kör aktarma yönteminde çağrıyı aktaracağınız kişiye görüşmeden doğrudan aktarmış olursunuz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı transferi özelliği

Kaçan Çağrı Bildirimi

Kaçan Çağrılarda Mail veya Mesajla Bildirim Alın

Şirketinize gelen çağrıların kaçması durumunda mail veya mesaj yolu ile bildirimlerin alın. Böylece yoğunluk nedeni ile sizin cevaplayamadığınız veya IVR’da beklemeyip hemen kapatan sabırsız potansiyel müşterilerinizi geri kazanma imkanı elde edersiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı bildirimi özelliği

Çağrı Sırası Bildirimi

Çağrı Sırasında Kuyruktaki Kişiye Kaçıncı Sırada Belirt

Gelen çağrılarda, temsilcilerinizden biri konuşmak için uygun olana kadar kuyrukta bekleyen kişiye bekleyenler arasında kaçıncı sırada olduğunu belirtmek çağrı merkezlerinde sıklıkla uygulanan bir yöntemdir.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,çağrı sırası bildirimi,

Arayan No Gösterme

Reberinizde Kayıtlı İse Kimin Aradığını Görebilirsiniz

Bu özellik sayesinde cevaplamadan önce sizi kimin aradığını görmüş olursunuz. Adres defterinizde kayıtlı kişilerin araması durumunda doğrudan kayıtlı ismi ile görme imkanı elde edersiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral arayan numara gösterme özelliği,

Sesli Posta VM

Sizin Kimin Aradığını ve Braktığı Mesajdan Haberdar Ol

Hafta sonu, tatillerde genel olarak telefonlarınıza cevap veremediğiniz zamanlarda sizi arayanları sesli mesajınız servisine yönlendirerek sizi kimin aradığını ve ne mesaj bıraktığından haberdar olun. KobiPBX IP Santrali’n VoiceMail özelliği sayesinde sizi arayanların numara ve bırakmış oldukları mesajları Mp3 formatında mail adresinize yönlenir.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral sesli posta vm özelliği,

Sesli ve Yazılı Mesaj

Sesli Mesajlarınızın Yazılı Dökümleri Mail Adresinize Gider

Sesli mesajlarınızın yazılı dökümlerini doğrudan e-posta gelen kutunuza alın. Böylece aynı sesli mesajı bir kaç kez dinlemek yerine, önemli ayrıntıları yakalamak için size bırakılan mesajı okuma imkanı elde edersiniz. Sesli mesajlarınız KobiPBX Bulut santralin TTS entegrasyonu sayesinde metine çevirip belirttiğiniz mail adresinize alabilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral sesli ve yazılı mesaj özelliği,

Kullanıcı Portalı

Kullanıcı Sadece Kendi Çağrı ve Faks Geçmişini Görsün

Her kullanıcınıza belirlemiş olduğunuz yetkiler dahilinde kendi portalını kullanma hakkı verebilir, kullanıcıların kendi ekranlarında sadece kendi çağrı geçmişlerini veya faks geçmişini görmenizi sağlayın.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,Kullanıcı Portalı,

Yönetici Portalı

Tüm Telefon ve Kullanıcı Yetkinizi Tek Portaldan Yapın

Tüm telefon sisteminizi ve kullanıcı yetkilerinizi tek bir portal üzerinden yönetin. Çalışanların dış arama yetki türlerini ayarlayabilir yeni kullanıcılar oluşturup kısıtlayabilirsiniz. Yapılan dış arama maliyetleriniz kullanmış olduğunuz paket dakika miktarını ve hesabınızda kalan dakikalarınızı sistem üzerinden anlık olarak görüntüleyin.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,Yönetici Portalı,

Ücretsiz SIP Numara Tahsisi

SIP Uyumlu Numara İle Gelişmiş Özelliklerden Yararlanın

Çağrı merkezinize 0212,0312 gibi Yerel alan kodunuza göre, 0850 konumundan bağımsız numara veya 0800 ücretsiz müşteri hizmeleri numarası alarak tek numara üzerinden eş zamanlı sınırsız çağrı yönetimini yapabilirsiniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,0800 ucretsiz numara,ucretsiz sip numara tahsisi,eş zamanlı sınırsız çağrı,

Uluslararası SIP Numaralar

Herhangi Ülkeden Adınıza SIP Numara Temin Edebiliriz

Dilerseniz işletmenizin faaliyet gösterdiği herhangi bir ülkedede iş ortaklarımız üzerinden sizin adınıza SIP numaraları temin edebilmekteyiz. Ekibiniz Türkiyede çalışsa bile 100'den fazla ülkede işletmeniz için yerel ve uluslararası numaralar talep edebilirisniz.

Etiketler; Çağrı Merkezi,Çağrı Merkezi Özellikleri,uluslararası sip numara,uluslararası numaralar,sip numara,

Çözümler

Sektöre Göre Çözümler

Sektörünüze yada İhtiyacınıza Göre Sağladığımız Çözümlere Gözatın.

Ülkemizde her geçen gün giderek büyümekte olan sağlık sektörünün iletişim ihtiyaçlarını tek noktadan karşılayarak, iletişim altyapılarını dijitalleştiriyor ve maliyetlerinde yarı yarıya tasarruf etmelerini sağlıyoruz.

Sağlık sektöründe öncü olarak hizmet verdiğimiz Hastaneler, Sabit telefon hizmeti, SMS hizmeti, IP Santral Hizmeti, İnternet hizmet ve Çağrı merkezi yazılım çözümleri hizmetlerimiz ile tümleşik haberleşme hizmetleri sağlıyor olmanın yanı sıra hastanelere özel çağrı merkezi çözümleri sunmaktayız.

Hasta Tanıma Sistemi

HBYS sisteminiz ile yapacağımız API entegrasyonu sayesinde Sabit telefon ve IP Santral hizmetini KobiKom üzerinden alan müşterileriniz, sistemlerinde kayıtlı olan bir numara tarafından arandıklarında ilgili numara ile eşleşen cari-kişi kartını, çalan kişinin önüne Popap olarak çıkarabilir yada doğrudan kişi kartını açtıra bilirsiniz. Bu özellik sayesinde kullanıcı arayan kişinin kartına ulaşmak için zaman kaybetmiş olmaz ve gelen çağrıyı cevaplamadan kimin aradığını görür ve arayan kişiye ismen hitap ederek çağrıyı cevaplayabilir.

Ses ve CDR Kaydı

Kullanıcı tarafından yapılan görüşme sistem tarafından ses kayıt altına alınır ve ilgili kişi kartı altına yapılan görüşme tarihi, görüşme yapan kullanıcı bilgisi, görüşme süresi ve ses kaydı olarak getirilebilir. Bu özellik birçok istatistik veriyi verebilmenin yanı sıra hasta ilişkileri memnuniyetini ölçmek açısından da oldukça önem verilen ve tercih edilen özelliklerden biridir.

TTS Aracılığı İle Hasta Randevu Teyit Araması

Sistem üzerinde var olan randevuları, randevu tarihi ve saati gelmeden önce sistem tarafından otomatik olarak aranarak, text to speech aracılığı ile Adı, Soyadı, randevu bölümü, tarih ve saati okunarak, hastadan ilgili randevuyu teyit etmesi istenir. Hasta randevuyu teyit etmesi halinde teyitli randevu, değişiklik talep etmesi halinde ise direkt çağrı randevu kuyruğuna aktarılabilir. Bu özellik hastanın randevusuna gelemeyeceği durumlarda ilgili saati farklı bir hastaya verilmesini sağlayarak zaman sarfiyatını minimize etmekle beraber, hastanın tekrar

Hastaneler

E-Ticaret için çağrı merkezi yazılımı Gelişmiş bir telefon sistemiyle e-ticaret mağaza müşterilerinize daha hızlı yanıt verirsiniz. En sevdiğiniz alışveriş sepeti ve CRM’nizi Kobikom’un çağrı merkezi yazılımına bağlayarak tüm müşteri verileri elinizin altında bulundurursunuz.

Kesintisiz Ulaşılabilmek:

Kullanacağınız ip tabanlı 0850 numara ve sanal santralle birlikte kesintisiz iletişim sağlarsınız. Ayrıca numaranız asla meşgul çalmaz.

Ses Kaydı

Kobikom Çağrı Merkezi yazılımı ile, tüm aramaların ses kaydını otomatik olarak yapar, çağrı sona erdiğinde, her yerde ve her zaman doğrudan internet tarayıcınızdan ses kaydını dinleyebilirsiniz. Ekibinizin çağrılarını dinleyerek müşteri etkileşimlerini iyileştirirsiniz.

Gelişmiş Çağrı Yönetimi:

Çağrıları kurumsal bir anonsla karşılayıp, en kısa sürede ve doğru personele (MT) yönlenmesini sağlayabilirsiniz. Ses Kaydı özelliği ile yapılan görüşmelerin kayıt altına alınması Kaydetmek: Gelen/giden tüm çağrılarınızın ses kayıtları sanal santral üzerinde tutulmaktadır.

Servis Seviyenizi (SLA) Ölçümü: Kuyruk yönetimiyle gelen çağrılarınızı hedeflediğiniz sürelerde yanıtlanıp yanıtlanmadığınızı ölçebilirsiniz.

Siparişlerin Kargo Durumlarını TTS İle Okutmak:

Siparişlerinizin kargo durumlarını personellerinizin yerinde sanal santralle robota okutabilirsiniz. Böylelikle e-ticaret sitelerinde en çok karşılaşılan siparişinin kargo durumunu öğrenmek için arayan müşterilerinize daha az iş gücüyle yanıt verebilirsiniz.

Kapıda Ödeme Seçenekli Siparişleri Otomatik Onaylatmak:

Kapıda ödeme seçenekli oluşturulmuş siparişleriniz için sanal santral üzerinden otomatik robot ile aratarak onay alabilirsiniz.

Sizi Arayan Müşterilerinizi Tanımak:

Sizi arayan müşterilerinizin bilgileri e-ticaret sisteminizin ekranlarında otomatik olarak açılır. Böylelikle müşterinizi daha fazla bekletmeden isimleriyle karşılayarak müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz. İletişim Maliyetlerini Düşürmek: Bu sistemlerde birden fazla numara kullanılmasına gerek olmadığı için sabit hat maliyetlerinden kurtulmuş olursunuz. Ayrıca uygun fiyatlarla dış aramalar yaparak faturalarında %75’lere varan tasarruf edebilirsiniz.

E-Ticaret ve Parakende

Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı İmkanı

Finans sektörü işletmeleri genellikle büyük bir müşteri kitlesine sahip olurlar ve bu zaman zaman yüzlerce eş zamanlı çağrı oluşumuna sebep olur. Bu kadar yoğun çağrı trafiği için sorunsuz bir iletişim altyapısı oluşturmak hiçte kolay değildir. Kobikom’un SIP tabanlı numara altyapısı ve sınırsız sayıda çağrı işleme kapasitesine sahip çağrı merkezi yazılımı ile çağrı meşguliyetini ortadan kaldırarak finans sektörünün çağrı trafiğini sorunuz hale getiriyor.

Arama Kaydı Bildirimi

Finans alanında görüşmeleri kaydetmek esastır ve genellikle zorunludur. Bu nedenle Kobikom, kayıtlarınızı otomatik olarak depolayan, gerektiğinde arama kayıtlarını duraklatmanıza ve devam ettirmenize izin veren veya harici veri depolamaya bağlanan akıllı bir arama kayıt sistemi oluşturmanızı sağlar.

Gelen çağrılarda görüşmelerin ses kaydının alındığı IVR tarafında belirtilirken, dış aramalarda ses kaydının alınmasını çağrıdan önce anons ederek yasal zorunluluğu otomatik olarak yerine getirmiş oluyor.

Finansal Hizmetler

Merkezi Santral Hizmetinin Teknik Servis Firmalarına Sağlayacağı Avantajları Nelerdir?

1. Maliyet Tasarrufu Sağlarlar

  • Bayi’ler mevcutta kullanmış oldukları sabit numaralarını Kobikom servisine taşıyarak %70-80 daha uygun tarifeler üzerinden arama yaparak aynı oranlarında tasarruf etme imkânı elde etmiş olurlar.
  • Hat başına her Ay ödemiş oldukları 30 ile 40 TL arasında sabit hat ücretinden kurtulmuş olurlar. ( Her bayinin ortalama 2 hattı olduğu düşünülürse aylık 60-80 TL arasında tasarruf etmiş olurlar.)
  • Tüm şubeler ve merkez kendi aralarında merkezin belirleyeceği kısa kodlarla tamamen ücretsiz görüşmüş olurlar.

2. Daha Gelişmiş İletişim Altyapısına Sahip Olurlar

  • Kobikom’dan hizmet alarak 40 yıl önceki teknoloji ile çalışan bakır (PSTN) kablo altyapısından kurtularak, yeni nesil SIP tabanlı dijital hat kullanmış olurlar.
  • Tek numara üzerinden eş zamanlı sınırsız sayıda çağrı alıp göndererek numara meşguliyetini ortadan kaldırmış ve buna bağlı olan müşteri kaybını önlemiş olurlar.
  • Eş zamanlı çoklu çağrı için birden fazla numara kullanmak zorunda kalmazlar.
  • Gelen giden tüm telefon görüşmelerini ses kayıt altına alarak müşteri memnuniyetini artırmış olurlar.
  • Kaçan ve cevap vermediği çağrıları günlük haftalık aylık olarak liste veya grafik olarak görerek müşteri hizmetleri seviyesini ölçmüş olurlar.
  • İşletmelerine gelen çağrıların SL sürelerini ( Servis Seviyesi) anlık olarak ekrandan görerek ortalama gelen çağrıları yanıtlama sürelerini ölçmüş olurlar.
  • Gelen çağrılarda görünen numaradan müşteri tanıması yaparak çağrıyı cevaplamış olurlar.

3. Daha Esnek ve Yönetilebilir Bir İletişim Altyapısı Kurmuş Olurlar

  • Sunacağımız sabit telefon ve Merkezi Santral hizmetinin SIP uyumlu olması nedeni ile internetin olduğu her noktadan çağrılara cevap verip iş yerindeymiş gibi santrallerini kullanma imkanı elde etmiş olurlar.
  • Taşınma, adres değişikliği durumlarında numaraların yeni adrese nakil işlemleri ile uğraşmadan ve hiçbir kesinti yaşamadan numaralarını kullanma imkanı elde ederler.
  • Mesai saatlerini kendileri belirleyebilir, mesai dışında olduklarında gelen çağrıları merkez veya GSM numaralarına yönlendirme imkânı elde ederler.
  • Otomatik aramlar ile zaman kaybını önler iş maliyetlerini azaltmış olurlar.
  • Cevaplayamadıkları çağrılar merkez tarafından cevaplanacağı için iş kaybını önlemiş olurlar.
Teknik Servis

Bir çok hizmet sektörü gibi Emlak sektörü içinde görüşmelerin ses kayıt altına alınması, her zaman erişilebilir olmaları, oldukça önemlidir. Emlak sektörü danışmanları genellikle emlak ilanlarına Mobil numaralarını yazmaktalar ve görüşmelerini mobil numaraları üzerinden yapmaktalar. Bir emlak firması iletişim altyapısını Mobil numaralar yerine Kobikom’da alacağı IP Santral ile birlikte Coğrafi veya 0850 numaralar üzerinden yaparak aşağıdaki avantajları elde etmiş olurlar.

  • Tüm gelen çağrıları ses kayıt altına alarak olası uzlaşmazlıkları ortadan kaldırmış olurlar.
  • Danışmanların Mobil numaranızın kapalı, meşgul veya ulaşılamaz olması durumunda arayanlardan haberdar olmuş olurlar.
  • Emlak danışmanı değişikliği sonrası ilgili ilanı istediğiniz danışmanın Mobil numarasına yönlendirerek ilan görseli değiştirmek zorunda kalmamış olursunuz.
  • Hangi tarihte hangi numaranın aradığı ile ilgili bilgiye müşteri portalı üzerinden onlie olarak görüntüleyebilirsiniz.
  • Danışmanların müşterileri ile yaptıkları görüşmeleri dinleyerek müşteri memnuniyetinizi artırmış olursunuz.
  • Daha fazla özellik ve çözüm için Emlak sektörüne özel uygulama geliştiricisi iş otağımız olan Fibimi’yi ziyaret edin.
Emlak

Bulut Tabanlı VoIP Çağrı Merkezi Çözümleri daha az temsilciyle daha fazla müşteri ile görüşmenize olanak tanır.

Mevcut numaranızı Kobikom’a taşıyarak veya Kobikom’dan SIP tabanlı 0850, 0212, 0312 gibi coğrafi numaralar alarak asla meşkul çalmayan bir numaraya sahip olursunuz. KobiPBX Bulut santralin sınırsız sayıda çağrı alma özelliği ile arayanları belirleyeceğiniz süre kadar çağrı kuyruğunda bekletebilir, sonra geri aranma seçeneğini tercih eden kullanıcılarınızı çağrı yoğunluğunuz azalınca otomatik olarak geri arayak müsait olan temsilciye bağlayabilirsiniz. Böylece çalışanlarınız sadece çağrıların yoğun olduğu saatlerde çağrıda olup çağrı sayınız azaldığında boş beklememiş olurlar.

Maliyet Tasarrufu Sağlarlar

  • Acentalarınız mevcutta kullanmış oldukları sabit numaralarını Kobikom servisine taşıyarak %70-80 daha uygun tarifeler üzerinden arama yaparak aynı oranlarında tasarruf etme imkânı elde etmiş olurlar.
  • Hat başına her Ay ödemiş oldukları 30 ile 40 TL arasında sabit hat ücretini ortadan kaldırmanın yanı sıra dış aramalarını Kobikom’un özel tarifeleri ile yaprak %70-80 oranlarında tasarruf etmiş olurlar. Tüm şubeler ve merkez kendi aralarında merkezin belirleyeceği kısa kodlarla tamamen ücretsiz görüşmüş olurlar.
Sigorta

Seyahat ve konaklama şirketleri için çağrı merkezi yazılımı

Bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı ile uzaktan kullanıma hazır telefon yazılımı KobiPBX ile işinizi her yerden yönetin, böylece işinizi büyütmeye odaklanabilirsiniz. Herhangi bir güçlük çekmeden şubelerinizi, departmanlarınızı ve ekip üyelerinizi birbirine bağlayabilirsiniz. Rezervasyon biriminiz internetin olduğu her yerden çağrıları cevaplayabilir.

Her yerde çalışma imkanı edinin

Personeli, müşterileri ve ortakları, iş onları nerede bulursa bulsun, işbirliği yapmak için bir araya getirin.

Herhangi bir cihazdan arama alıp arama yapın

Ekibinizdeki herkese aram yapıp, kısa mesaj ve faks gönderip almaları için güvenli bir DID numarası verin.

Seyahat Turizmi

IVR İle Farklı Senaryolar Oluşturun

Bulut Santralinize gelen çağrıların IVR teknolojisini katmanlı menü olarak ayarlayabilirsiniz. Bu sayede birden çok birime veya şubeye kendine özel IVR tanımı yaparak birden fazla karşılama anonsları, her tuşlama altına yeni IVR senaryoları oluşturabilirsiniz.

Gelişmiş IVR Çözümleri

Gelen Giden Çağrılarınızı Günlük, Haftalık, Aylık Takip Edin

Bulut Santraliniz üzerinde oluşan çağrıları günlük, haftalık, aylık veya belirli tarih aralığına göre gelen, giden çağrı, kaçan veya cevapsız çağrılarınızı görebilirsiniz. Bunlara ilave olarak çalışanlarınızın ve birimlerinizin çağrı süreleri ortalama görüşme sürelerini ve hatta çağrıların bekleme süreleri gibi gelişmiş bir çok seçeneklerle farklı rapor alma imkanına sahip olursunuz.

Gelişmiş Raporlar

Ulaşılmazsa, Cevap Yoksa, Meşgulse Yönlendir

Gelişmiş çağrı yönlendirme ile dahili numaranıza gelen çağrılarınızı, Ulaşılmazsa, Cevap Yoksa, Meşgulse veya Her Durumda Yönlendir seçenekleri ile kullanıcı partalınıza eriştiğiniz her yerden yönetebilirsiniz

Gelişmiş Yönlendirme

Çağrı Akışını Otomatik Raporlayın

Santraliniz üzerinde oluşan çağrı akışını günün saatlerine, haftanın veya ayın günlerine göre otomatik olarak belirleyeceğiniz gün ve saatte mail adresine alabilirsiniz. Sadece dışardan içeriye gelen çağrılar, sadece dahililer arası yapılan çağrılar, kaçan çağrılar olarak ayrı ayrı ayrı otomatik raporlar oluşturabilirsiniz.

Planlanmış Otomatik Raporlar

Yoğunlukta Geri Aranma Talebi Braktırın

Gelen çağrıların yoğun olduğu zamanlarda arayan kişilere herhangi bir tuşlama yaptırıp, geri aranma talebi bırakmalarını sağlayabilirsiniz. Böylece müşterileriniz santralde uzun süre bekleyerek zaman kaybetmemiş ve santrali gereksiz meşgul etmemiş olurlar. Müsait olan temsilcisi sayısı sizin önceden belirlediğiniz sayıya geldiğinde geri aranma talebi bırakan kişiler santral tarafından otomatik olarak kayıt sırasına göre aranarak müsait olan temsilcilere aktarılır.

Kuyrukta Geri Arama

TTS Yardımı İle Metinleri Sese Çevirin

TTS entegrasyon sayesinde web servis API aracılığı ile santrale gönderilen metinler TTS yardımı ile ses çevrilip anlık olarak okutulabilmektedir. Bu sayede CRM gibi farklı yazılımlardan alınan dinamik veriler ses dosyasına çevirip gerçek zamanlı olarak dinletebiliriz.

TTS Entegrasyonu

IP Servisimiz İle Gelişmiş Özellikleri Kullanın

Kobikom Bulut Santral üzerinde sağlamış olduğu neredeyse tüm özellikleri API servisi ile dış uygulamaların kullanmasına olanak tanımaktadır. API servisimizi kullanarak, çağrı başlatma, çağrı sonlandırma, çağrı bekletme çağrı transferi gibi gelişmiş özellikleri bile API üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Gelişmiş API Çözümleri

Gelen Çağrıları Seçtiğiniz Gruba Yönlendirin

Çağrıları arayan ülke numarasına göre, seçtiği dile, beceriye veya istediğiniz herhangi bir özelliğe göre gruplandırılmış ekiplere yönlendirebilirsiniz. Böyle arayan kişiler doğrudan doğru ekip ve kişilerle görüşmüş olurlar.

Otomatik Çağrı Dağıtımı (ACD)
Sepete Git 0
Fiyatlar

Çağrı Merkezi Fiyatları

Çağrı Merkezinde Gelişmiş Özellik Uygun Fiyat Garantisi

Kullanıcı

Fiyat

Kimler Tercih Etti?


Kobikom'u Tercih Eden Mutlu Müşteriler :)


Teknoloji Ortaklarımız

Yealink Grandstream Gigaset Jabra Sennheiser Fanvil Huawei Plantronics Cisco Panasonic