KobiKom Telekomünikasyon A.Ş. (Genel Müdürlüğü)

Modern
İşletmelerin
Tercihi

KobiPBX
Bulut Santral


İster bir, ister bin kullanıcıyı ya da onlarca şubenizi tek bir santral üzerinden yönetin.

Bulut Santral 
Nedir?
        play icon

Bulut Santral Nedir?

Günümüzün iletişim ihtiyaçlarının tümünü içinde barındıran, gelişmiş özelliklere sahip yazılım tabanlı IP  Santral sistemidir.


Kobikom.com’un sunduğu Bulut Santral (KobiPBX), sürekli bakım gerektiren, maliyet oluşturan donanımsal Santralleri ve 30 yıl önceki bakır kablo teknolojisi ile çalışan telefon hattı ihtiyacını ortadan kaldırarak, internet bağlantısı üzerinden VoIP teknolojisi ile çalışan, oldukça gelişmiş özelliklere sahip yazılım tabanlı IP Santral sistemidir.

KobiPBX Bulut Santral sayesinde fiziksel ve sınırlı analog hat altyapısından kurtularak dâhili ve harici hat altyapınızı yeni nesil haberleşme teknolojisi olan VoIP sistemi ile ihtiyacınıza göre ölçeklendirebilirsiniz. Tek bir santral üzerinde binlerce dahili kullanıcı oluşturabilir, onlarca şubenizi tek santral üzerinden yönetebilirsiniz. Ek SIP lisansına ihtiyaç duymadan tek numara ile eş zamanlı sınırsız sayıda çağrı alıp gönderebilir, hat meşguliyetini ortadan kaldırırsınız.

Sepete Git 0
Fiyatlar

Bulut Santral Fiyatları

Bulut Santralde Gelişmiş Özellik Uygun Fiyat Garantisi

Satın Al
(Tek Seferlik Ödeme)
Kirala
(Aylık Ödeme)

Kiralama Süresi

Kullanıcı Sayısı

Fiyat


-15%

Ses Paketi Seçiniz

Dakika

Fiyat

Özellikler ve Avantajları

Bulut Santralin Özellik ve Avantajları

İşletmenize Bulut Tabanlı Telefon Altyapısı Kurarak Maliyetlerinizi Yarı Yarıya Azaltın.


Kobikom’un Bulut haberleşme çözümleri pahalı ve karmaşık olmadığı gibi teknik uzmanlık gerektirmez. Daha önceki Analog PBX sistemleri bir zamanlar önemli avantajlar sağladı, ancak son yıllarda teknolojinin gelişmesi ile beraber bu avantajlar günümüzün haberleşme ihtiyaçlarına cevap veremez ve karşılayamaz duruma geldi. Ayrıca işletmelere olan sürekli bakım, donanım gibi büyük maliyetleri ve kısıtlı özellikleri nedeni ile dezavantajları büyük ölçüde fazlalaştı.

Geleneksel olarak kullanılan donanımsal PBX santral sistemleri esnek olmadığı gibi, iş akışına uyum sağlayacak ölçeklenebilirlikten yoksundur. Mobil cihazlar ile uyumlu çalışmaması ve farklı adreslerdeki birden fazla yerleşkenin birbirleri ile sorunsuz bağlantısını sağlayamaz. Bunlara ek olarak, donanım ve bakımı nedeni ile önemli bir yatırım, aynı zamanda sürekli maliyet gerektirir. Basitçe söylemek gerekirse, işletmeler için Analog PBX Santral telefon sistemlerinin yüksek maliyeti kaçınılmazdır ve modern iletişimin en temel ihtiyaçlarını bile sağlayamaz.

Bulut Santralin 
Özellik ve Avantajları
  • özellikler

    ÖZELLİKLER

  • avantajlar

    AVANTAJLAR

Bildiğiniz Santralleri Unutun KobiPBX Bulut Santral’in Heyecan Verici Özellikleri İle Tanışın

Görünen No Değiştirme

Her Aramalarınızda Görünen No Değişsin

Bulut Santraliniz üzerinden yaptığınız aramalarda karşıya görünür numarayı her çağrıda otomatik olarak farklı numara gösterecek şekilde ayarlayabilir veya manuel seçimle her numaraya belirli bir kısa kod tanımlayıp havuzunuzda olan numaralardan hangisi üzerinden çıkış yapmak isterseniz arayacağınız numaradan önce o numaranın kısa kodunu tuşlayıp sonrasında arayacağınız numarayı çevirerek istediğiniz numara üzerinden çıkış yapabilirsiniz. Örnek: 12 Kısa kod + Numara:05xx xxx xx xx.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral görünen numara değiştirme özelliği

Kullanıcı Portalı

Kullanıcı Sadece Kendi Çağrı ve Faks Geçmişini Görsün

Her kullanıcınıza belirlemiş olduğunuz yetkiler dahilinde kendi portalını kullanma hakkı verebilir, kullanıcıların kendi ekranlarında sadece kendi çağrı geçmişlerini veya faks geçmişini görmenizi sağlayın.

Etiketler; ip santral,bulut santral,santral,Kullanıcı Portalı,

Yönetici Portalı

Tüm Telefon ve Kullanıcı Yetkinizi Tek Portaldan Yapın

Tüm telefon sisteminizi ve kullanıcı yetkilerinizi tek bir portal üzerinden yönetin. Çalışanların dış arama yetki türlerini ayarlayabilir yeni kullanıcılar oluşturup kısıtlayabilirsiniz. Yapılan dış arama maliyetleriniz kullanmış olduğunuz paket dakika miktarını ve hesabınızda kalan dakikalarınızı sistem üzerinden anlık olarak görüntüleyin.

Etiketler; ip santral,bulut santral,santral,Yönetici Portalı,

Mobil Uygulama

Çağrılarınızı İnternetin Olduğu Her Yerden Kullanın

Çağrılarınızı cep telefonunuza kuracağınız softphone uygulaması ile internetin olduğu her yerden kullanın. Grandstream Wave veya Zoiper Mobil Uygulamayı indirdikten sonra QR kodla kullanıcı bilgilerinizi kolayca tanımlayın ve kullanın.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral mobil kullanım özelliği,

Çağrı Ses Kaydı

Söz Uçar Yazı Kalır Deyimi Tarih Oldu :)

Bulut Santralin ses kaydı özelliği ile söz uçar yazı kalır deyimi tarih oldu. Santraliniz üzerinden gerçekleşen tüm gelen, giden ve hatta dahili görüşmelerinizi ses kaydı altına alarak müşteri hizmetleri deneyiminizi artırır, çalışanlarınızı denetleyebilir, müşterilerinizle oluşacak olası uzlaşmazlıkları ortadan kaldırabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı ses kaydı özelliği,

CRM Entegrasyonu

CRM İle İşlerinizin Kaydını ve Takibini Yapın

Kobikom Bulut Santralinizi kullanmış olduğunuz CRM yazılımları ile kolayca bir birine bağlayarak entegre edebilirsiniz. Bu sayede CRM üzerinden doğrudan çağrı başlatma, yapılan görüşmelerin CDR ve Ses kayıtlarını CRM’nizdeki kişi yada müşteri kartı altında tutma gibi birçok gelişmiş özellik elde edersiniz. Entegre olduğumuz bazı CRM firma listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral crm entegrasyonu özelliği,

Anlık Sınırsız Çağrı

Tek Numara Üzerinden Sınırsız Sayıda Çağrı İmkanı

KobiPBX Bulut Santral eş zamanlı sınırsız sayıda çağrı alma özelliği ile numaralarınız asla meşgul çalmaz. Böylece hat meşguliyetinden dolayı çağrı ve buna bağlı olarak müşteri kaybı yaşamamış olursunuz. Sizi arayan herkesin size ulaşmasını ve işletmenizdeki çalışanların aynı anda dış arama yapmasına imkan tanıyarak iş kaybını önlersiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral anlık sınırsız çağrı özelliği,

Gelişmiş Raporlama

Çağrılarınızı Günlük, Haftalık, Aylık Takip Edin

Bulut Santraliniz üzerinde oluşan çağrıları günlük, haftalık, aylık veya belirli tarih aralığına göre gelen, giden çağrı, kaçan veya cevapsız çağrılarınızı görebilirsiniz. Bunlara ilave olarak çalışanlarınızın ve birimlerinizin çağrı süreleri ortalama görüşme sürelerini ve hatta çağrıların bekleme süreleri gibi gelişmiş bir çok seçeneklerle farklı rapor alma imkanına sahip olursunuz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral gelişmiş raporlama özelliği,

Çağrı Yönlendirme

Ulaşılmazsa, Cevap Yoksa, Meşgulse Yönlendir

Gelişmiş çağrı yönlendirme ile dahili numaranıza gelen çağrılarınızı, Ulaşılmazsa, Cevap Yoksa, Meşgulse veya Her Durumda Yönlendir seçenekleri ile kullanıcı partalınıza eriştiğiniz her yerden yönetebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı yonlendirme özelliği,

Katmanlı IVR Yönetimi

IVR İle Farklı Senaryolar Oluşturun

Bulut Santralinize gelen çağrıların IVR teknolojisini katmanlı menü olarak ayarlayabilirsiniz. Bu sayede birden çok birime veya şubeye kendine özel IVR tanımı yaparak birden fazla karşılama anonsları, her tuşlama altına yeni IVR senaryoları oluşturabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral katmanlı IVR yonetimi özelliği,

Online Faks

İnternetin Olduğu Her Yerden Faks Gönderip Alın

Faks göndermek ve almak artık çok daha kolay ve ekonomik. Faks makinesi ve kağıt olmadan. Online fax uygulamamız sayesinde bilgisayarlarınıza her hangi bir ek modül takmadan internetin olduğu her bilgisayardan faks gönderebilir ve gelen fakslarınızı mail adresine alabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral online faks özelliği,

Adres Defteri

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral tek tıkla arama özelliği,

Tek Tıkla Arama

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral tek tıkla özelliği,

Zil Grubu

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral zil grubu özelliği,

DID Desteği

DID İle Masa Telefonu Kullanıcısına Doğrudan Erişin

Her kullanıcınıza doğrudan erişilebilir dış hat (numara) tanımlayarak müşterilerinizin temsilcilerinize ulaşmasını kolaylaştırın. Coğrafi alan kodunuza göre veya 0850 numara bloğumuzdan DID hizmeti alarak her masa telefonu kullanıcısını doğrudan erişilebilir hale getirin. DID Hizmeti kişiye özel numara anlamına gelir, dış aramalarda karşıya görünen numara geri arandığında çağrı santrali, sekretaryayı meşgul etmeden ve kuyrukta beklemeden doğrudan arayan kişinin telefonuna düşer.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral DID desteği özelliği,

Kara Liste Özelliği

İstemediğiniz Numaraları Engelleyin

Şirketinize kimlerin ulaşabileceği konusunda tam kontrole sahip olun. Belirli arayanlardan gelen aramaları yanıtlayın, belirli numaraları engelleyin ve diğerlerini doğrudan sesli postaya gönderin. Bulut santraliniz üzerinden kara listeye aldığınız kişilerin şirketinize aynı numaralardan ulaşması mümkün olmayacaktır.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral kara liste özelliği,

Çağrı Bekletme

Gelen Çağrıyı Park Ederek Bekletmeye Alın

Bir aramayı park etmek, aramaları sanal bir konumda tutmanıza ve bunları sisteminizdeki herhangi bir masa telefonundan çekmenize olanak tanır. Arayan kişinin görüşeceği kişinin meşgul olması durumunda çağrıyı park ederek bekletmeye alabilir, görüşecek kişi müsait olduğunda park edilmiş çağrıyı üzerine alması sağlanabilir.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı bekletme özelliği,

Otomatik Karşılama

Dahili Numarayı Biliyorsanız Tuşlayın

Bulut Santralinizin otomatik karşılama özelliği ile gelen aramaları doğru ekiplere veya kişilere yönlendirin. Santrale bağlı numaralarınız arandığında "Satış için 1'e, Destek için 2'ye basın" diyerek, yada dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız seçeneğini sunarak çağrılarınızı ilgili birimlere, kişilere bağlanmasını sağlayarak sekretarya üzerinde yoğunluk oluşumunu azaltırsınız.

Sevis Seviyesi Ölçümü

Çağrılarınızın % Kaçının Cevaplandığını Takip Edin

İşletmenize gelen çağrıların cevaplanması için önceden belirlemiş olduğunuz süreye göre servis seviyesi belirleyebilirsiniz. Bulut Santralinize gelen çağrılarınızın % kaçının belirlemiş olduğunuz süre içerisinde cevaplandığını görerek günlük servis seviyenizi ölçebilirsiniz. Müşterilerinizin gelen çağrılarına işletmenizde ne oranda hızlı yanıt verildiğini tek bakışta görmenizi, müşteri hizmetleri kalitenizi artırmak için olanak sağlar.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral servis seviyesi ölçümü özelliği,

Güvenlik Duvarı

Santralinize İzin Verdiğiniz IP Adresleri Erişsin

IP Santralinize dışardan izinsiz erişimin engellenmesi için kendi içinde güvenlik duvarı bulunmaktadır. Bu sayede santralinize sadece izin vermiş olduğunuz IP adresleri erişim sağlayabilir.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral güvenlik duvarı özelliği,

Mesai Saatleri

Mesai Saati Belirleyip, Çağrıları Sesli Karşıla, Yönlendir

Bulut santraliniz üzerinde çalışmış olduğunuz günleri ve zaman aralıklarını belirleyerek Bulut santralinizin bu zaman aralığında gelen çağrıları önceden yüklemiş olduğunuz sesli karşılama ile karşılayıp, sesli mesaja veya farklı numaralara yönlendirebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral mesai saatleri özelliği,

Bekleme Müziği

Hatta Bekleyen Kişiye Müzik veya Anonslar Dinletin

İş hayatı için karşılama her daim önemlidir. İşletmenize gelen çağrılarınızı misafirlerinize gösterdiğiniz özenle karşılamanız için Santralinizde gelişmiş bir IVR yapısı, onlar hatta beklerken onların sıkılmayacağı bekleme müziği dinletme imkânı sağlar. Santral bekleme müziği olarak dilerseniz firmanız ile ilgili kampanya, bilgi mesajı gibi anonslar, dilerseniz firmanıza ait single veya dinlendirici şarkı dinletebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral bekleme müziği özelliği,

Gösterge Paneli

Çağrılarınızı Günlük, Aylık, Haftalık Olarak Takip Edin

KobiPBX Bulut Santralinizde günlük, aylık, haftalık olarak gelen ve giden çağrılarınızın ayrı ayrı cevaplanan, cevaplanmayan sayılarını, arama maliyetlerinizi, saatlik, günlük olarak çağrı yoğunluğunuzu grafiksel olarak görüntüleyebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral gosterge paneli özelliği,

Gelişmiş API Desteği

IP Servisimiz İle Gelişmiş Özellikleri Kullanın

Kobikom Bulut Santral üzerinde sağlamış olduğu neredeyse tüm özellikleri API servisi ile dış uygulamaların kullanmasına olanak tanımaktadır. API servisimizi kullanarak, çağrı başlatma, çağrı sonlandırma, çağrı bekletme çağrı transferi gibi gelişmiş özellikleri bile API üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral api desteği özelliği

Anket Modülü

Hizmet Kalitenizi Artırın

Çağrı sonrası müşteri memnuniyet anketi ile Müşterilerinizin, çalışanlarınızın vermiş olduğu hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını ölçümlersiniz. Görüşme sonrasında çağrıyı anket modülüne aktararak müşterinin farklı başlıklardaki düşüncelerini tuşlama yöntemi ile belirtmesi istenilir.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral anket modulu özelliği

Arayanı Öncelikleştirme

Belirlediğiniz Arayan Numaraları Öncelikleştirme

Bu özellik sayesinde bazı müşterilerinizi VIP olarak karşılayabilirsiniz. Belirleyeceğiniz numaralar aradığında çağrı kuyruğundaki bekleyen çağrıların önüne alarak öncelikli olarak cevaplamanız VIP müşteri hizmetleri sunmanıza olanak tanır.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral arayanı öncelikleştirme özelliği,

Hafızalı Çağrı Aktarımı

Santraliniz Gelen Son Çağrıyı İlgili Temsilciye Aktarır

Bu özellik sayesinde temsilcinizin aramış olduğu kişi işletmenizin ana numarasını geri aradığında Bulut santraliniz arayan numarayı en son kimin aradığını hafızasında tutarak gelen çağrıyı doğrudan ilgili temsilciye düşürür. Bu özellik arayan kişiye zaman tasarrufu sağlarken, şirket santralinizi de boşuna meşgul etmemiş olur.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral hafızalı çağrı aktarımı özelliği,

Canlı Operatör Paneli

Çağrı Yoğunluğunuzu Ekrandan Takip Edin

Kullanıcılarınızın meşgul ya da müsaitlik durumunu, sistem üzerinde var olan aktif çağrılarınızı gerçek zamanlı olarak izleyebilir, çağrı yoğunluğunuzu ekran üzerinden takip edebilirsiniz. Müsait olan dâhili aboneleri üzerine tıklayarak bilgisayar üzerinden çağrı başlatabilirsiniz. Ayrıca hangi kuyrukta kaç adet çağrı beklediğini, kuyrukta bekleme sürelerini anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral canlı operatör paneli özelliği

Maliyet Göstergesi

Maliyetlerinizi Anlık Olarak Takip Edin

Bulut santraliniz üzerinden yapılan görüşmelerinizin maliyetlerini anlık olarak görebilirsiniz. Bulut Santral hizmetinin yanı sıra VoIP hizmet sağlayıcı olarak hizmet verdiğimiz müşterilerimiz arama maliyetlerini ve paketlerinde kalan dakikaları anlık olarak görüntüleyebilirler.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral maliyet göstergesi özelliği,

TTS Entegrasyonu

TTS Yardımı İle Metinleri Sese Çevirin

TTS entegrasyon sayesinde web servis API aracılığı ile santrale gönderilen metinler TTS yardımı ile ses çevrilip anlık olarak okutulabilmektedir. Bu sayede CRM gibi farklı yazılımlardan alınan dinamik veriler ses dosyasına çevirip gerçek zamanlı olarak dinletebiliriz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral tts entegrasyonu özelliği,

Kaçan Çağrı Raporu

Geriye Dönük Kaçan Çağrıları Anlık Raporlayın

Kaçan çağrılar muhtemel iş kaybı anlamına gelir. Şirketinize gelen kaçan çağrıların listesini anlık olarak veya geriye dönük raporlayabilirsin. Kaçan çağrının hangi kuyrukta (birimde) ne kadar süre hatta bekleyip kapattığının ayrıntılı olarak görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca çağrıların kaçması durumunda mail veya mesaj yolu ile bildirimlerin almanız mümkün. Böylece yoğunluk nedeni ile sizin cevaplayamadığınız veya IVR’da beklemeyip hemen kapatan sabırsız potansiyel müşterilerinizi geri kazanma imkanı elde edersiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral kaçan çağrı raporu özelliği

Otomatik Raporlar

Çağrı Akışını Otomatik Raporlayın

Santraliniz üzerinde oluşan çağrı akışını günün saatlerine, haftanın veya ayın günlerine göre otomatik olarak belirleyeceğiniz gün ve saatte mail adresine alabilirsiniz. Sadece dışardan içeriye gelen çağrılar, sadece dahililer arası yapılan çağrılar, kaçan çağrılar olarak ayrı ayrı ayrı otomatik raporlar oluşturabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral otomatik rapor özelliği,

Beni Takip Et

Gelen Çağrıya Cevap Veremediğinizde Cebinize Aktarır

İş dünyası her daim çağrıya cevap vermeyi gerektirse de maalesef her zaman masamızda olamıyor ve çağrıya cevap veremeyebiliyoruz. Bu özellik sayesinde Bulut Santraliniz size gelen çağrıları belirleyeceğiniz süre içeresinde cevap veremediğinizde otomatik olarak cebinize aktarır. Bu sayede yerinizde olmadığınız için çağrı ve belki de potansiyel müşteri kaçırmamış olursunuz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral beni takip et özelliği

Çoklu Tele Konferans

Onlarca Kişiye Telekonferans Oluşturabilirsiniz

Santraliniz üzerinden aynı anda 10'larca kişi ile aynı anda konferans görüşmesi yapabilir, yaptığınız telekonferans görüşmeleri bir sonraki görüşmeler için sınırsız sayıda konferans odası olarak kayıt edebilirsiniz. Birçok kişinin katılımı ile gerçekleşecek görüşmelerinizi telekonferans yöntemi ile gerçekleştirerek zamandan tasarruf edersiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral telekonferans özelliği

Görüntülü Konuşma

SIP Uyumlu Cihaz ile Görüntülü Konuşma Başlatabilirsiniz

Görüntülü konuma uyumluluğu olan cihazlarla veya Softphone uygulamanız ile dahili kullanıcılarınız arasında H264 kodeği desteği ile yüksek çözünürlükte görüntülü konuşmalar gerçekleştirebilirsiniz. Eş zamanlı görüntülü konuşma sayınız donanımınızın desteklediği sayıyla eşit olacaktır.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral görüntülü konuşma özelliği,

Rahatsız Etmeyin

Gelen Çağrıyı Devre Dışı Bırak Müsait Olduğunda Ara

Toplantınız veya özel görüşmeleriniz olduğu zaman aralığında Bulut Santraliniz üzerindeki dahili numaranıza gelen çağrıları tek tuşla geçici olarak devre dışı bırakabilirsiniz. Daha sonra bu sürede sizi kimin aradığını cevapsız çağrılarınızdan görebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral rahatsız etmeyin özelliği

Bulut Tabanlı İletişim

Bulut Santral ile Eski Bakır Kablo Altyapısından Kurtulun

İletişim altyapınızı Bulut Santrale taşıyarak geleneksel bakır kablo altyapısı ile çalışan telefon hatlarının aksine her zaman her yerden kullanım kolaylığını elde edin. Normal şartlarda sabit hattınızı fiziki kablonun bağlı olduğu adreste kullanabilirken Bulut Santral ile her yerde kullanın.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral bulut tabanlı iletişim özelliği,

Çağrı Transferi

Danışarak Çağrı Aktar veya Kör Aktar

Santralin temel özelliklerinden olan çağrı transferini, Bulut Santral üzerinde danışarak çağrı aktarma ve kör aktarma olarak iki farklı yöntemle uygulayabilirsiniz. Danışarak çağrı aktarımı yönteminde çağrı aktaracağınız kişiyle öncesinde görüşüp sonrasında çağrı aktarımı gerçekleştirebilirken, kör aktarma yönteminde çağrıyı aktaracağınız kişiye görüşmeden doğrudan aktarmış olursunuz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı transferi özelliği

Kaçan Çağrı Bildirimi

Kaçan Çağrılarda Mail veya Mesajla Bildirim Alın

Şirketinize gelen çağrıların kaçması durumunda mail veya mesaj yolu ile bildirimlerin alın. Böylece yoğunluk nedeni ile sizin cevaplayamadığınız veya IVR’da beklemeyip hemen kapatan sabırsız potansiyel müşterilerinizi geri kazanma imkanı elde edersiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral çağrı bildirimi özelliği

Çağrı Sırası Bildirimi

Çağrı Sırasında Kuyruktaki Kişiye Kaçıncı Sırada Belirt

Çağrı sırasında bekleyen kişilere bekleyenler arasında kaçıncı sırada olduğunu ve ortalama ne kadar daha hatta bekleyeceğini anons edebilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,pbx,bulut santral çağrı sırası bildirim özelliği,

Arayan No Gösterme

Reberinizde Kayıtlı İse Kimin Aradığını Görebilirsiniz

Bu özellik sayesinde cevaplamadan önce sizi kimin aradığını görmüş olursunuz. Adres defterinizde kayıtlı kişilerin araması durumunda doğrudan kayıtlı ismi ile görme imkanı elde edersiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral arayan numara gösterme özelliği,

Sesli Posta VM

Sizin Kimin Aradığını ve Braktığı Mesajdan Haberdar Ol

Hafta sonu, tatillerde genel olarak telefonlarınıza cevap veremediğiniz zamanlarda sizi arayanları sesli mesajınız servisine yönlendirerek sizi kimin aradığını ve ne mesaj bıraktığından haberdar olun. KobiPBX IP Santrali’n VoiceMail özelliği sayesinde sizi arayanların numara ve bırakmış oldukları mesajları Mp3 formatında mail adresinize yönlenir.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral sesli posta vm özelliği,

Sesli ve Yazılı Mesaj

Sesli Mesajlarınızın Yazılı Dökümleri Mail Adresinize Gider

Sesli mesajlarınızın yazılı dökümlerini doğrudan e-posta gelen kutunuza alın. Böylece aynı sesli mesajı bir kaç kez dinlemek yerine, önemli ayrıntıları yakalamak için size bırakılan mesajı okuma imkanı elde edersiniz. Sesli mesajlarınız KobiPBX Bulut santralin TTS entegrasyonu sayesinde metine çevirip belirttiğiniz mail adresinize alabilirsiniz.

Etiketler; ip santral,bulut santral,cepte santral,santral,ip santral özellikleri,bulut santral özellikleri,ekonomik ip santral,kobipbx,bulut santral sesli ve yazılı mesaj özelliği,

KobiPBX Bulut Santrali Nasıl Edinirim?


Bu yöntemle bir defaya mahsus satın almış olduğunuz IP santral yazılımı Kobikom güvenli Bulut Sunucularında barınacaktır. Bu sebeple internet kesintisi elektrik kesintisi gibi olumsuz durumlardan santraliniz etkilenmez 7/24 çağrılarınıza cevap verebilir durumda olur. Bu yönteme IP Santral satın alan müşterilerimiz almış olduğu santral kapasitesine göre en az konuşması gereken süre her ay santrallerine otomatik olarak yüklenmektedir.

(Kesintisiz güç kaynağı ve Metro İnternet altyapısı olmayan kullanıcılara önerilir.)

Kobikom Sunucularında Barınmak Üzere Satın Alarak

Bu yöntemle herhangi bir yazılım donanım satın almak için yatırım yapmaz, dahili hat ihtiyacınıza göre paket seçerek KobiPBX Bulut Tabanlı IP santralin tüm özeliklerini kullanmak üzere aylık kiralayabilirsiniz. Kiralamış olduğunuz IP santral seçmiş olduğunuz pakete göre 3,6,12 ve 24 Ay seçimleri ile kiralayabilirsiniz.

(Kesintisiz güç kaynağı ve Metro internet altyapısı olmayan kullanıcılara önerilir)

Hiçbir Yatırım Yapmadan Aylık Kiralama Yöntemi İle Kullanım

Bir defaya mahsus Satın aldıkları KobiPBX IP santral yazılımını Kendi sunucularına kurdurmak isteyen müşterilerimiz en az 750 Kullanıcıya sahip Lokal paketini satın almaları gerekmektedir. Bu paketi satın alan müşterilerimiz 750 dahili hat ve 750 harici hat seçeneği ile KobiPBX sunduğu tüm özellikleri kullanabilecektir. Bu paketi satın alan kullanıcılar santral yazılımını kendi sunucusunda barındırdıkları için aylık sadece dış aramaları karşılığında oluşan fatura ödeyecektir.

(Kesintisiz güç kaynağı ve Metro İnternet altyapısı olan kullanıcılara önerilir.)

Kendi Sunucularınıza Yüklemek Üzere Satın Alarak
Nasıl Kullanırım?

Nasıl Başlarım Diye Düşünmeyin

İşletmenizin iletişim altyapısını KobiPBX Buluta taşımak düşündüğünüzden çok daha kolay.


İş telefon sisteminizi buluta taşımak oldukça basittir. Kurulum hızlıdır ve Kobikom müşteri temsilciniz tüm işletmeniz ve çalışanlarınız için ihtiyacınız olan tüm gereksinimleri tespit ederek sorunsuz bir geçiş sağlamanıza yardımcı olacaktır.

Müşteri temsilciniz, işletmenizin kaç kullanıcı ve kaç IP telefonuna ihtiyaç duyacağını belirlemenize yardımcı olur. Geçiş sırasında mevcut IP telefonlarınızı kullanabilmenizin yanı sıra, web sayfamız üzerinden birçok IP Telefon model arasından seçimlerinizi yaparak uygun fiyatlarla KobiKom'dan da satın alabilirsiniz. IP Santral sisteminizi istekleriniz doğrultusunda kurup IP Telefonlarınıza tanımlayarak size kullanıma hazır halde gönderiyoruz. Kargo ile gelen telefonlarınızı tak çalıştır yöntemi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz. IP telefonlarınızın veya akıllı telefonlarınızı KobiPBX Bulut Santralinize bağlanması konusunda teknik birimimiz ücretsiz olarak destek verecektir.

Bulut Santralinizi Aşağıdaki 3 Yöntemden Birini Seçerek Kullanabilirsiniz.
  1. Kiralayarak
  2. Satın Alıp Bulutta Barındırarak
  3. Satın Alıp Yerinde Kurulum Yaptırarak

Nasıl Başlarım Diye 
Düşünmeyin
Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular


KobiPBX Bulut Santral hizmeti ile işletmenizin santral ihtiyaçlarının tümünü karşılamadan öte Geleneksel santrallerde olmayan birçok gelişmiş özelliklere sahip olursunuz.

KoiPBX Bulut Santral üzerinden eş zamanlı sınırsız sayıda çağrı alabilir, dahili sayınız kadar dış arama yapabilirsiniz.

KobiPBX Bulut Santral, ister 1, ister 1000 dahili kullanıcıya sahip işletmelerin tüm ihtiyaçlarını en üst seviyede karşılayabilir.

Kullanmış olduğunuz PSTN/ISDN numaralarınızı Kobikom’a taşıyarak SIP uyumlu numara haline getirdikten sonra hiçbir aracı cihaza gerek kalmadan kullanabilirsiniz.

Bulut Santral üzerinden yapılan konuşmalar Standart olarak 3 ay süre saklanır.

444 Numaralarınızın altında çalışan ISDN veya PSTN numara türüne göre Gateway kullanarak 444 numaranıza gelen çağrılarınızı Bulut Santralinize bağlayabilirsiniz.

KobiPBX Bulut Santralinize dâhili numaranızın sayısı kadar dış hat tanımlaya bilirsiniz.

Kimler Tercih Etti?


Kobikom'u Tercih Eden Mutlu Müşteriler :)


Teknoloji Ortaklarımız

Yealink Grandstream Gigaset Jabra Sennheiser Fanvil Huawei Plantronics Cisco Panasonic