KobiKom Telekomünikasyon A.Ş. (Genel Müdürlüğü)

Kobikom’la Hem Hizmetlerinizi

Hem De Müşteri Sayınızı Artırın

Ürününüzü Bulut Tabanlı 
İletişimin Gücüyle Zenginleştirin

Ürününüzü Bulut Tabanlı İletişimin Gücüyle Zenginleştirin


Kobikom, müşterilerine daha ekonomik ve daha teknolojik iletişim altyapısı sağlar. İletişim servislerimizi ürününüze entegre ederek ürününüzü güçlendirilmiş olmanın yanı sıra kullanıcılarınızın iletişim maliyetlerini azaltmasına ve daha etkin iletişim altyapısı kullanmalarına vesile olursunuz. Sabit hat, Bulut Santral, SMS gibi İletişim servislilerimizi platformunuza entegre ederek şunları yapabilirsiniz;

Kobikom iş ortağı olarak, geliştiriciler için tasarladığımız API servisler ile etkin sonuçlar elde edin.

Müşterilerinizin tüm Telefon, Santral ve SMS trafiğinizi kendi yazılımlarınıza bütünleştirerek iş süreçlerini ve takiplerini kolaylaştırın.


Santral Api

Santral Api


KobiPBX Bulut Santralde kullanmış olduğu neredeyse her şeyi API ile geliştiricilere açıyor ve geliştiriciler için eşsiz kaynak sunuyoruz.

stop_circle Çağrı Ses Kaydı İndirme Dinleme

stop_circle CDR Kayıtları (Arama geçmişi)

stop_circle Çağrı Başlatma Sonlandırma

stop_circle WebRTC ile Anlık Çağrı Durumu

API Dokümanları

SMS API

SMS API


OTP SMS, Toplu SMS veya Flash SMS hizmetlerimizi API servisimizi kullanarak kendi yazılımlarınıza kolayca bağlayabilirsiniz.

stop_circle OTP SMS Gönderimi

stop_circle Gönderim Durumu Raporu

stop_circle Kara Liste, İYS Sorgusu

stop_circle Bakiye Sorgusu

API Dokümanları

Çağrı Merkezi API

Çağrı Merkezi API


Çağrı merkezi yazılımını kendi yazılımınız içinde alıştırarak kullanıcılarınız için vazgeçilmez kullanım deneyimi sunun.

stop_circle WebRTC ile Anlık Çağrı Durumu

stop_circle Agent durumu, Mola yönetimi

stop_circle Çağrı Geçmişi CDR Kayıtları

stop_circle Servis Seviyesi Durumu

API Dokümanları

numaranı taşı

Numara Taşıma Formu

04:00 - 09:59 10:00 - 15:59 16:00 - 22:00

Uygulamanız Üzerinden Numara Çevirmeden Arama Yapsınlar


Telefonla konuşmak iş süreçlerimizin neredeyse her aşamasında ihtiyaç duyduğumuz bir iletişim kanalı. Kullanıcılarınız Uygulamanız üzerinde müşteri kartının içeresinde yer alan telefon numarasına tıklayarak çağrı başlattığını hayal edin. Telefon numarasını hatalı çevirme ve tuşlamak için zaman kaybı olmadan. API entegrasyonumuz ile Softphone veya IP telefon kullanımı fark etmeksizin bu hizmeti kullandırmanız mümkün.

Uygulamanız Üzerinden Numara Çevirmeden
Arama Yapsınlar

            Çağrıları Cevaplamadan Müşterinin Kimliğini
Tespit Etsinler

Çağrıları Cevaplamadan Müşterinin Kimliğini Tespit Etsinler



Gelen çağrılarda müşterinin aradığı numara Caller ID bilgisini API servislerimiz aracılığı ile anlık olarak alıp, müşteri kimliğini tespit etmeniz, sonrasında telefonun çaldığı kişinin ekranında Popap veya müşteri kartı açarak göstermeniz kullanıcılarınız için vaz geçilmez olacaktır.

Uygulamanız Üzerinden Çağrı Geçmişi, SMS Gönderim Raporlarını Alsınlar


Kullanıcılarınız müşterilerinin en son ne zaman aradığını yada arandığını bilmek isterler. Yapacağınız entegrasyonla müşteri kartının altında tüm iletişim geçmişini göstermeniz mümkün. Böylece kullanıcılarınız kiminle hangi tarihte konuşuma yapılıp hangi gün SMS gönderdiğini rahatlıkla görebilirler.

Uygulamanız Üzerinden Çağrı Geçmişi,
SMS Gönderim Raporlarını Alsınlar
Konuşma Geçmişi ve Ses Kayıtlarını
Müşteri Kartı Altında Görsünler
Kullanıcılarınız

Konuşma Geçmişi ve Ses Kayıtlarını Müşteri Kartı Altında Görsünler


Müşteri kartı altında müşteri ile kim, hangi tarihte, ne kadar süre görüşme sağlamış ve ilgili görüşmeye ilişkin ses kayıtlarını anlık olarak görüp, dinleme imkanı tanımanız kullanıcılarınız gözünde yazılımınıza ayrı bir değer katacaktır.

Geliştirici Çözüm ve İş Ortaklarımızdan Bazıları

Müşterilerinizin tüm telefon ve SMS trafiğini kendi yazılımlarınıza bütünleştirerek iş süreçlerini ve takiplerini kolaylaştırın.

Yazılımınıza Telefon Özelliği Ekleyerek
Neler Yapabileceğinize Göz Atın!

KobiKom 2009 Yılında BTK’dan almış olduğu STH, ISS,AİH ve SMŞH lisansları çerçevesinde kendi altyapısı üzerinden her ölçekte İşletmeye Ses (Sabit telefon hizmeti), İnternet, SMS,Bulut Santral, İYS, Çağrı Merkezi Çözümleri gibi müşteri ihtiyaçlarına göre tümleşik iletişim çözümleri sağlamaktadır. Kobikom’la çalışan işletmeler iletişim giderlerini tek noktadan tek fatura ile takip ederek maliyetlerini büyük oranda azaltıyor.
İşletmelere Tümleşik İletişim Çözümleri Sunuyoruz

40 Yıl önceki teknoloji ile çalışan PSTN kablolardan uzaklaşıp, yeni nesil VoIP teknolojisi ile çalışan telefon hatları üzerinden daha gelişmiş özelliklerle daha ekonomik sabit telefon hizmetleri sağlıyoruz. İşletmeler mevcut sabit numaralarında bir değişiklik oladan Kobikom’a taşıyarak hizmet alabildikleri gibi, 0850,0800 yada 0212,0312,0232 gibi İl alan kodlarına göre SIP numaralar tahsis ederek hizmet sunuyoruz.
VoIP Hizmeti İle İşletmelere %80’e Varan Tasarruf Etme İmkânı Sağlıyoruz

KobiPBX Bulut Santral Hizmeti ile 1 yada 1000 dahili aboneye kadar Santral gerekesimi olan her ölçekteki işletmeye şimdiye kadar geliştirilmiş en iyi özeliklerle sahip IP tabanlı Bulut Santral hizmeti sağlıyoruz. Ülkemizin önde gelen birçok Kurumsal işletmesi KobiPBX IP Santrali tercih ederek gelişmiş birçok özelliğe ek ücret ödemeden kullanıyor.
Birinci Sınıf Bulut Santral Çözümleri Sağlıyoruz

10 Yılı aşkın sektör deneyimi ve kadrosuyla müşterilerinizin iletişim ihtiyaçlarına iş ortaklarımızla birlikte çözüm üretiyoruz.
Müşterinize Özel İletişim Çözümleri Sağlıyoruz

Kurumsal işletmelerin çoğunlukla tercih ettiği 0850 numara bloğundan 0850 888, 0850 466, 0850 562 gibi birçok 0850 numara bloğumuzdan özel numara seçme olanağı sağlıyoruz.
0850 888 xx xx  özel Numara bloğumuzla İşletmeler Kurumsal Kimlik Kazandırıyoruz

Giderek büyüyen VoIP ve tümleşik iletişim pazarında yüksek karlılık elde etmeniz ve bunu her ay sabit gelire dönüştürme fırsatı sunuyoruz. KobiKom cazip ve yüksek komisyon oranları sunarak hevesli iş ortaklarıyla her geçen gün büyüyen bu pazarı yakalamak istiyor.
Her Ay Artan Gelir Fırsatları Sunuyoruz

İş Ortağı partalınız üzerinden saniyeler içeresinde teklifler oluşturabilir, oluşturduğunuz teklifin durumunu takip edebilirsiniz.
Kolay Teklif Oluşturma

Müşterinize özel teklif hazırlayabilir, indirimler gerçekleştirebilirsiniz.
Özelleştirme

Kullanıcı ve yönetici panellerimizin kullanımı o kadar kolaydır ki siz veya müşterileriniz tüm sistemi kolaylıkla yönetebilirsiniz.
Kullanıcı Dostu Paneller

Müşterileriniz tarafından yerinde elektronik olarak onaylanabilen ve ödeme alınabilen teklifleri hızlı bir şekilde oluşturun.
Online Teklif Onaylama ve Ödeme

Sektör genelinde en rekabetçi ücret planlarını sunduğumuz biliniyor - hem peşin hem de yinelenen!
Rekabetçi Fiyatlar

İşletmelerin iletişim namına ihtiyaç duydukları Ses,İnternet,SMS, Santral gibi ihtiyaçlarına tek noktadan çözüm sağlıyoruz.
Hizmet Çeşitliliği

10 Yılı aşkın süredir hizmet verdiğimiz Telekomünikasyon sektöründe edindiğimiz bilgi birikimi, tecrübe ile siz ve müşterilerinizin yanındayız. Satış ortakları, yazılım mühendisleri, müşteri hizmetleri, teknisyen ve pazarlama ekibi tüm ile inşa edilmiş durumda. ‘‘Size düşen sadece satışa odaklanmak’’

  • Yeni müşteri ve hizmet çeşitliliği edinirsiniz.
  • Sürekli artan bir gelir ve müşteri memnuniyeti
  • Mevcut müşterileriniz üzerinden daha fazla gelir elde dersiniz.
  • Müşterilerinizin iletişim ihtiyaçlarına çözüm bulmuş olursunuz.
10 Yılı Aşkın Sektör Tecrübesi

Müşteri/kişi kartının altında tanımlı olan herhangi bir numaradan çağrı gelmesi halinde CLI bilisinden (görünen numara) numaranın bağlı olduğu kişi/firma kartının veya firma bilgilerini içeren Popup açılmasını sağlayarak çağrıları cevaplamadan müşteri kimliğini öğrenmelerini sağlayın.
Gelen Çağrıda Müşteri Tanıma

Çağrı kullanıcınızın santralinize düştüğü andan itibaren gerçekleşen her olayı tarafınıza WebSocket üzerinden canlı olarak veya http web servisi üzerinden istediğiniz URL’e POST ederek verebiliriz.

Örnek olarak;

Bir dahili numaraya çağrı geldiğinde bunun bilgisi dahiliyi arayan kişi ile beraber size iletilir, Dahili çağrıyı cevapladığı zaman, çağrıyı kapattığı zaman bunların bilgisi tarafınıza iletilir.

Çağrı Durumlarını Anlık Olarak İzleyin

Yapılan telefon görüşmelerini müşterilerinizle ilişkilendirerek ses kayıtlarını ilgili müşteri kartının altında gelen çağrı, giden çağrı ses kaydı olarak tutun, böylece kullanıcılarınız ses kaydını dinlemek istediği müşterinin altında kolayca erişime imkanı sağlamış olursunuz.
Çağrı Ses Kayıtlarını İlişkilendirin

Yapılan görüşmelerin hangi kullanıcı tarafından, hangi tarih ve saate, ne kadar süre yapıldığı bilgisi ve ilgili görüşmeye ait ses kaydı, CDR bilgileri müşteri/kişi kartının altında tutulmasını sağlayarak kullanıcılarınızın müşterilerine ait iletişim geçmişine kolayca erişmelerine imkan sağlamış olursunuz.
Çağrı Geçmişi (CDR Kayıtları)

Gelen çağrıda arayan numara üzerinden veya bir sipariş numarası tuşlatarak müşteri tespiti yapıldıktan sonra, kargo durumu, arızalı cihaz bilgisi, sipariş durumu gibi bilgilerin, arayan kişiye TTS (text to speech) aracılığı ile otomatik olarak okutulup insan faktörünü devre dışı bırakın.
Müşterilerinizi TTS’le Bilgilendirin

Herhangi bir müşteri üzerinde belirlediğiniz bir olayın gerçekleşmesi durumunda müşteri kartı altında tanımlı olan numara aranarak, daha önceden kayıtlı olan ses kaydı veya olaya bağlı oluşan text TTS aracılığı ile okunmasını sağlayarak sesli bilgilendirme yapın.
Olaya Bağlı TTS Üzerinden Çağrı Başlatın

Müşteri temsilcisinin görüşmüş olduğu kişiyi kredi kartı bilgilerini tuşlaması için IVR üzerine (sesli yanıt sistemi) aktararak veya borç bakiyesi olan kişileri otomatik olarak aranması sonucunda Sesli yanıt sistemi üzerinden yapılan kredi kartı bilgilerin tuşlaması ile kredi/banka kartlarından sanal pos aracılığı ile güvenli bir şekilde ödemenin tahsil edilmesini sağlayın.
IVR Aracılığı İle Ödeme Alın

CRM üzerinden seçilen firma/kişilerin Prediktif Dialer aracılığı ile otomatik olarak aranıp, önceden girilmiş olan ses dosyasını okutarak yapılan tuşlamalar sonucunu listeleyebilir, veya tuşlamaya göre istenilen departmana kişiye aktarılmasını sağlayabilirsiniz.
Otomatik Arama İle Çağrı Başlatın

Yazılımız üzerinde oluşturulan randevuları belirlenen tarih ve saatte, kişi kartında kayıtlı olan numara aranıp, var olan ses dosyasından yada duruma göre oluşa metin dosyasının TTS aracılığı ile okutularak randevu hatırlatma, randevu teyidi, genel bilgilendirme yapılmasını sağlayabilirsiniz.
Randevu Hatırlatma Bilgilendirme

Yazılımınız ile Kobikom Bulut Telefon sistemini bağlantısını sağlayarak kullanıcılarınızın internetin olduğu her yerde telefon sistemini de kullanmalarına olanak tanıyın. Yazılımınız üzerinden doğrudan çağrı yapıp çağrı almalarını sağlayarak şirket telefona her yerden erişmelerini sağlayın. Teknik danışmanlara veya karmaşık üçüncü parti yazılmalara gerek duymayın. Bugün konuşmaya başlamak için ihtiyacınız olan tek şey bilgisayar, kulaklık ve internet bağlantısı.
Kullanıcılarınızın Esnek Çalışmalarına Olanak Sağlayın

Numara maskeleme çözümlerimiz ile kurye, taşımacılık gibi sektörlerde faaliyet gösteren kullanıcılarınızın müşterileri ile olan telefon görüşmelerinde numara maskeleme çözümlerimiz ile iki tarafın bir birlerinin numarasını görmeden iletişim kurmasının sağlayabilirsiniz.
Numara Maskeleme İle Gizliliği Koruyun

Aşağıdaki örnek kurye ile müşterisi arasında yapılan görüşme anlatımıdır Farklı sektör ve işleyişe göre benzer senaryolar oluşturması mümkündür. (Numara maskeleme çözümündeki asıl amaç arayan taraf ile aranan tarafların numaralarını görmeden iletişim kurmasını sağlamaktır)

  1. Kurye siparişini almış olduğu bir veya birçok işi üstelendiği anda, ilgili iş sahipleri ile kurye sistem tarafından eşleştirilir.
  2. Siparişini götürdüğü kişi ile iletişim kurması gerektiğinde uygulama üzerinden müşteriyi ara seçeneği ile sistem ana numarası aranır.
  3. Kurye üzerine atanan tek bir iş olması halinde, müşteri sistem tarafından doğrudan aranmış olur, kurye üzerine birden çok iş atanmış olduğunda ise hangi sipariş sahibi ile görüşeceğinin belirlenmesi için sipariş numarası tuşlanması istenir. Girilen sipariş numarası ile sistem üzerinde eşleşen müşteri numarası tespit edilip sistem tarafından aranarak kurye ile görüşmesi sağlanır.
  4.  Böylece her iki tarafın numarası Numara maskeleme ile gizlenerek korunmuş olur.
  5. Kurye işi teslim ettiğinde müşteri ile kurye eşleşmesi sistem tarafından kaldırılmış olur. (Aynı şekilde müşteri de kuryeyi ara diyerek siparişini getirmek için işi üstlenmiş olan kişi ile görüşme sağlayabilmektedir.)
Numara Maskeleme Sistemi Nasıl Çalışır?

Kullanıcılarınıza Cilk to Call özelliği ile yazılımınız üzerinde kayıtlı olan telefon numaralarını numara çevirmeden doğrudan arama imkânı sağlayın. Bu özellik sayesinde kullanıcılarınız numaraları tuşlayarak aramadıklarından zaman kaybı yaşamamış olmanın yanı sıra, hatalı numara çevirme durumundan da kurutulmuş olurlar.
Clik to Call Özelliği ile Numara Çevirmeden Arayın

Geliştiriciler için hazırladığımız API servisimiz ile Kobikom’un geliştirdiği ve son kullanıcılara sunmuş olduğu neredeyse tüm hizmet ve özellikleri kendi yazılımlarınıza/uygulamalarınıza bağlayarak kullandırabilirsiniz. Böylece yazılımınızı, Telekom Hizmetleri ile güçlendirirken kullanıcılarınıza tek ekran üzerinden iletişim çözümleri sunarak vazgeçilmez olursunuz. API Sayfamızı Ziyaret Edin
API Servislerimiz İle Yazılımınızı Güçlendirin

Kimler Tercih Etti?


Kobikom'u Tercih Eden Mutlu Müşteriler :)


Teknoloji Ortaklarımız

Yealink Grandstream Gigaset Jabra Sennheiser Fanvil Huawei Plantronics Cisco Panasonic