Çağrı Dağılımı (Gelişmiş kuyruk yapısı)

  • Çağrıları Canlı İzleme ve Yönetme,
  • Geri Arama Yönlendirme,
  • Arayanı Hafızaya Alma (Kişinin son görüştüğü temsilciye aktarılması),
  • Arayan Önceliklendirme,
  • Çağrı Kaydetme,
  • Gelişmiş Raporlama,
  • Ekip içi anlık mesajlaşma,
  • Gelişmiş Sesli Karşılama ve Yönetim (IVR),
  • Kolay ve Güçlü Özelleştirme,
  • Telefonla Sanal Pos Üzerinden ödeme alma,
  • Memnuniyet Anketleri,
  • Sorunsuz CRM Entegrasyonları,
  • Gerçek Zamanlı İzleme,
  • Birinci Sınıf Müşteri Hizmeti.

 







Gelen çağrılarda müşterilerin hat da beklemesini önleyen en önemli özellik çağrı dağılımdır. KobiPBX Kuyruk yapısında birden çok çağrı dağılımı bulunmaktadır. İş modelinize göre çağrı dağılımını planlayarak aşağıdaki seçeneklerden en az çağrı bekletme yöntemini seçebilirsiniz. 

Cağrı Dağılımı Seçenekleri

  • Tüm agentları arar ve çağrıyı ilk ceavplayana düşürür
  • Çağrıyı en uzun zamandır çağrı almayana agenta düşürür
  • Çağrıyı en az tamamlanmış çağrı alan agenta düşürür
  • Gelen çağrıyı rastgele bağlar
  • Hafızalı çağrı aktarımı ile en az çağrı alan agenta çağrıyı düşürür
  • Çağrıyı agentların kuyruğa yazılmış olduğu sıraya göre bağlar.
  • Agent puanını ağırlık alarak rastgele bağlar







Kuyrukta bekleyen çağrı sayısı belirlediğiniz sayıya ulaştığında, beklemek istemeyen müşterilerinize otomatik olarak geri aranma seçeneği sunar. 
Geri aranma talep eden müşterilerin hatları, belirleyeceğiniz anonsu dinleyerek geri aranmak üzere kapatılır.  
Çalışanlarınızın daha az meşgul olduğu zamanlarda geri aranma talebi bırakan kişileri arayarak verimliliği artırmanıza katkı sağlar.







Anlık verilerin yanı sıra gelişmiş, esnek raporlamaya sahip olun.

  • Gelen/Giden çağrı raporlamalarınızı,
  • Agent’larınızın molalarını, performanslarını, konuşma sürelerini,
  • Müşterilerinizin bekleme sürelerini ve davranışlarını,
  • Doldurulan form verilerini.

 







BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN

Veya

Yeniliklerden haberdar olun!

Gönder